دارایی‌های اتحادیه مؤسسات قرآنی در اختیار اتحادیه مدغم قرار می‌گیرد
کد خبر: 3779964
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

دارایی‌های اتحادیه مؤسسات قرآنی در اختیار اتحادیه مدغم قرار می‌گیرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دارایی‌های اتحادیه سابق مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در اختیار اتحادیه مدغم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا؛ پس از مدت‌ها انتظار مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور هشتم آذرماه با حضور 234 نماینده اتحادیه‌های استانی در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برپا شد. این جلسه با انتخاب 15 عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل هیئت مدیره و سه عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل هیئت بازرسی همراه بود و در نخستین جلسه هئیت مدیره در نیمه آذرماه سال جاری، رحیم قربانی، مسئولیت مدیرعاملی و مرتضی طلایی، مسئولیت رئیس هیئت مدیره را برعهده گرفت.
بر این اساس هر دو اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور، موظفند فهرستی از اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار اتحادیه مدغم قرار دهند. اما اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، از روند ادغام خارج شد، موضوعی که تصمیم نهایی بودن یا نبودن این اتحادیه، برعهده شورای توسعه فرهنگ قرآنی است، اما با توقف داوطلبانه فعالیت اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور تهیه فهرستی از اموال و دارایی‌ها ضروری است.
رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با ایکنا در پاسخ به این سؤال که آیا اتحادیه مؤسسات قرآنی، اموال و دارایی‌های خود را تحویل اعضای هیئت مدیره مدغم داده است، گفت: در حال پیگیری این امر هستیم و به زودی محقق می‌شود.

یادآوری می‌شود، از چندین سال قبل بحث ادغام دو اتحادیه قرآنی یعنی «اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور» و «اتحادیه موسسات قرآنی ـ مردمی کشور» مطرح بود و از پربحث‌ترین و پرچالش‌ترین رویدادهای امور قرآنی کشور به شمار می‌رود.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۳
0
0
اول برادریتان را ثابت کنید بعد ادعای ارث و میراث کنید
captcha