امروز جنگ با دشمنان انقلاب جنگ رسانه‌ای است
کد خبر: 3780274
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

امروز جنگ با دشمنان انقلاب جنگ رسانه‌ای است

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز جنگ ما با دشمنان انقلاب، جنگ رسانه‌ای است و حد و مرزی نمی‌شناسد و برای مقابله با این جنگ باید شبکه امت اسلامی در رسانه داشته باشیم.

امروز جنگ با دشمنان انقلاب جنگ رسانه‌ای استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، عصر روز گذشته، بیستم دی ماه در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: در روزهای انقلاب و جنگ تحمیلی اگر خبرنگاران و اصحاب فکر نبودند دشمنان نسخه انقلاب را جور دیگری می‌پیچیدند.

وی افزود: امروز جنگ ما با دشمنان انقلاب، جنگ رسانه‌ای است و حد و مرزی نمی‌شناسد و برای مقابله با این جنگ باید شبکه امت اسلامی در رسانه داشته باشیم.

سردار خرم ادامه داد: هر خبرنگاری باید روحیه خودباوری و تهاجم به دشمن را در استراتژی‌های خود داشته باشد و با استفاده از فضای مجازی برای تودهنی زدن به دشمن تلاش کند چرا که امروز بازار شایعات دشمنان داغ است و استکبار جهانی می کوشد همه دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرد.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: هم اکنون 420رسانه در استان دارای مجوز هستند که نشان از ظرفیت بالای این حوزه است.

سردار خرم با تاکید بر اینکه ما باید توانمندی و ارزش‌های خود را برجسته کنیم، افزود: نباید با خود کم‌بینی و خودسانسوری موجب شویم که دشمن تهیج به سمت ما پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بدون تعارف در جنگ اطلاعات و رسانه قرار داریم درحالیکه این جنگ مرزی به خود نمی‌شناسد و دشمن همه ابزارها و قدرت‌های بزرگ این عوامل قدرت را در اختیار خود قرار داده است از این رو به نظر شما ایستادن و توقف در این عرصه صحیح است؟

فرمانده سپاه عاشورا فعالیت شبکه جهانی امت اسلامی در رسانه‌ها با وجود و ظهور جوانان ایران اسلامی را موثر دانست و گفت: توقف کردن در این عرصه به منزله شکست است.

سردار خرم با تاکید بر اینکه ارتباطات امروز دنیا، قدرت‌آفرین بوده و خلق قدرت می‌کنند، گفت: ارتباطات شفاف و رسانه صحیح، ابتدا باید در جامعه اعتماد ایجاد کند که البته اعتماد با خبررسانی ممکن نیست بلکه ما نیاز به محتوای محکم و تحقیقات داریم.

وی با بیان اینکه نویسندگان خوبی در تبریز داریم که می‌تواند در اعتمادسازی جامعه نقش بیافریند، افزود: رسانه می‌تواند مانع سوءاستفاده دشمنان شده و اخبار و اطلاعات صحیح را منعکس کند.

فرمانده سپاه عاشورا ابراز کرد: رسانه شفاف تعهدآور است به طوریکه نباید از رسانه آنارشیسم شفافیت را انتظار داشت ولی از رسانه‌های استان می‌خواهیم که تعهد خود را رعایت کنند.

انتهای پیام

captcha