نشست‌های علمی هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر آغاز می‌شود
کد خبر: 3782826
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
از فردا؛

نشست‌های علمی هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر آغاز می‌شود

گروه جامعه ــ نشست‌های علمی هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با بررسی موضوع «تبیین نقش مکران در فرهنگ و جامعه ایرانی» از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ عناوین و موضوعات سلسله نشست‌های علمی مد و لباس اسلامی ـ ایرانی (سنم) هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام شد.

بر اساس این اعلام 10 نشست علمی پیش از برگزاری جشنواره هشتم فجر برگزار خواهدشد که اولین نشست فردا دوشنبه اول بهمن ماه با موضوع «تبیین نقش مکران در فرهنگ و جامعه ایرانی» از ساعت 15 تا 17 در خانه کتاب ایران برگزار می‌شود.

نشست «بررسی مد و لباس در شبکه‌های مجازی» روز سه‌شنبه دوم بهمن ماه و نشست «بررسی ارتباط رسانه‌ها با سبک زندگی با تکیه بر مد و لباس» نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

عناوین و روزهای سایر نشست‌ها به این شرح است: نشست «تحلیل جامعه شناسی رابطه پوشاک و هویت ایرانی» روز شنبه ششم بهمن ماه، نشست «تحلیل نقش نمادهای آیینی و دینی در نشانه‌های بصری طراحان لباس» روز یکشنبه هفتم بهمن ماه، نشست «تأثیر بصری گرافیک در طراحی لباس» روز دوشنبه هشتم بهمن ماه، نشست «کارآفرینی در حوزه مد و لباس» روز سه‌شنبه نهم بهمن ماه، نشست «بررسی مطلوبیت اجتماعی، عزت نفس و نوع پوشش» روز چهارشنبه دهم بهمن ماه، نشست «نقش تکنولوژی در لباس» روز شنبه سیزدهم بهمن ماه و نشست «سیر تاریخی تغییرات لباس در دوره معاصر» روز یکشنبه چهاردهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است: ساعت برگزاری همه نشست‌ها از ساعت 15 تا 17 است و محل برگزاری نشست‌ها نیز در خانه کتاب ایران واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفر(صبای جنوبی)، پلاک 1080 طبقه منفی 2 برگزار می‌شود.

نشست‌های علمی هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از فردا آغاز می‌شود

انتهای پیام 

captcha