نگاهی به تجربه تازه نرگس آبیار در جشنواره فجر
کد خبر: 3782993
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
همگام با سی‌وهفتمین جشنواره فجر؛

نگاهی به تجربه تازه نرگس آبیار در جشنواره فجر

گروه هنر ــ نرگس آبیار، کارگردان «شیار 143»، در سی‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «شبی که ماه کامل شد» حاضر است و این فیلم مضمونی متفاوت با آثار قبلی او دارد.

به گزارش ایکنا، نرگس آبیار با چهارمین فیلم سینمایی خود به نام «شبی که ماه کامل شد» در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. این فیلم را محمد حسین قاسمی تهیه کرده است؛ اثری که به نظر می‌رسد در حال و هوایی متفاوت از ساخته‌های قبلی این کارگردان است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده که این اثر روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد. در این فیلم سینمایی الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون، آرمین رحیمیان و ... نقش‌آفرینی کرده‌اند.
«شبی که ماه کامل شد» محصول جدید مؤسسه تصویرگستر پاسارگاد است که فیلم‌های سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی و «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی از تولیدات پیشین آن بوده است. این فیلم در چابهار جلوی دوربین رفته است.
دیگر عوامل این فیلم عبارت‌اند از کارگردان: نرگس آبیار، فیلمنامه‌نویس: نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، چهره‌پرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، تدوین: حمید نجفی‌راد، صداگذاری: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست و تهیه‌کننده: محمدحسین قاسمی.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha