پیشروی‌های راهبردی نظام اسلامی؛ مبشر تحقق زیرساخت‌های تمدن اسلامی
کد خبر: 3787244
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد:

پیشروی‌های راهبردی نظام اسلامی؛ مبشر تحقق زیرساخت‌های تمدن اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام، مکتب انقلاب و موتور محرک ملت ایران در طاغوت‌زدایی و استقرار نظام مردم‌سالاری اسلامی است، گفت: پیشروی راهبردی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی نظام اسلامی در عرصه علم و ایمان، مبشر تحقق زیرساخت‌های تمدن نوین اسلامی است.

پیشروی‌های راهبردی نظام اسلامی، مبشر تحقق زیرساخت‌های تمدن اسلامی است

آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره کارآمدی انقلاب اسلامی در تمدن‌سازی اظهار کرد: اسلام، مکتب انقلاب و موتور محرک ملت ایران در طاغوت‌زدایی و استقرار نظام مردم‌سالاری اسلامی است و بر پایه مردم‌سالاری اسلامی از سویی و اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) و رهبری الهی و نیز بسیج ظرفیت‌های نخبگان کشور در جهت رشد و تعالی علمی و معنوی و مقاومت در مقابل دشمن قوی پنجه، زیرساخت‌های تمدن اسلامی شکل می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در این چهار دهه بحمدالله پیشروی راهبردی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی نظام اسلامی در عرصه علم و ایمان، مبشر تحقق زیرساخت‌های تمدن نوین اسلامی است.

آیت‌الله کعبی ادامه داد: ما در برخی شاخص‌ها در میان ده کشور برتر جهان هستیم؛ به عنوان مثال در چرخه کامل سوخت هسته‌ای هشتمین کشور جهانیم. در نانوتکنولوژی، هشتمین کشور جهان هستیم و در اقتدار علمی جزء 13 کشور جهانیم و این بر اساس آماری است که خود آنها می‌دهند.

کعبی خاطرنشان کرد: از لحاظ رشد فرهنگی، دینی، نهضت قرآنی، مبارزه با بی‌سوادی، سلامت، آموزش و بهداشت، نظام شاخص‌های بالایی کسب کرده است و در واقع چهار دهه مبارزه با توطئه و درگیری و تلاش برای پیشرفت و تعالی داشتیم و چهار دهه چالش و چهار دهه نصرت و پیروزی داشتیم. ملت ایران با صبر و استقامت، ایستادگی و با دین‌باوری و خودباوری و تبعیت از رهبری الهی و برپایی اسلام توانستند قله‌های رشد و پیشرفت را برای تحقق تمدن اسلامی طی کنند.

انتهای پیام

captcha