برپایی نمایش «ولایت» در ساوه
کد خبر: 3787730
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

برپایی نمایش «ولایت» در ساوه

گروه فرهنگی ــ همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایش مذهبی ولایت به همت گروه نمایشی مشرقی به مدت یک هفته در شهرستان ساوه اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایش مذهبی ولایت به همت گروه نمایشی مشرقی به مدت یک هفته در شهرستان ساوه اجرا می‌شود.
محمد حیدری کارگردان این نمایش با اعلام این خبر گفت: این نمایش توسط گروه مشرقی و به سرپرستی جواد روستایی و با مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) سجادمجرد، حسین بهشتی، امیرحسین براتی و علی اوتادی در شهرستان ساوه برگزار می‌شود.
حیدری ادامه داد: با عنایت به اهمیت تعظیم شعائر فاطمی(س) و لزوم آشنایی هرچه بیشتر مردم بویژه جوانان با اتفاقات و حوادث صدر اسلام، نمایش مذهبی ولایت در دستور کار گروهی از هنرمندان شهرستان ساوه قرار گرفت و مراحل آماده‌سازی و تجهیز این نمایش به خوبی انجام گرفت و بحمدالله با استقبال خوب علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) مواجه شده است.
وی تصریح کرد: نمایش مذهبی ولایت به مدت هفت شب از جمعه 12بهمن‌ماه تا پنجشنبه 18 بهمن در سالن سلمان ساوجی شهرستان ساوه، ساعت ۱٨ به روی صحنه می‌رود.
انتهای پیام

captcha