حجاب؛ تقویت‌کننده حضور مؤثر بانوان در جامعه
کد خبر: 3788022
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

حجاب؛ تقویت‌کننده حضور مؤثر بانوان در جامعه

گروه فرهنگی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقيه در جمعیت هلال‌احمر لرستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف، گفت: حجاب، حضور مؤثر بانوان در جامعه را تقویت می‌کند.

حجاب؛ تقویت‌کننده حضور مؤثر بانوان در جامعهبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام بهزاد پیروزفر، مسئول دفتر نمايندگی ولی‌فقيه در جمعيت هلال‌احمر لرستان عصر سه‎شنبه، شانزدهم بهمن در همایش «فجر فاطمی» در جمعیت هلال احمر کوهدشت به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: بدون شک یکی‌از بزرگ‌ترین تحولات قرن بیستم پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با ذکر این مطلب که انقلاب تحولات بزرگی در داخل کشور به‌وجود آورد، ادامه داد: امروزه شاهد تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی هستیم‌.
پیروزفر با اشاره به این‌که یکی‌ از معجزات بزرگ قرن معاصر، پیروزی انقلاب اسلامی است، از جوانان خواست در مورد چرایی و فلسفه انقلاب بررسی و مطالعه کنند؛ چراکه خیلی از جوانان و نوجوانان امروزی در زمان پیروزی انقلاب حضور نداشتند و نسبت به اهداف و چگونگی وقوع انقلاب اطلاعات زیادی ندارند.
وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب، گفت: نسل جوان از طریق مطالعه و تحقیق، نسبت به آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب امام(ره) و سایر مبارزان و شهدای انقلاب آشنایی بیشتری پیدا کنند.
مسئول دفتر نمايندگی ولی‌فقيه در جمعيت هلال‌احمر لرستان با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن افزود: انقلاب اسلامی ثابت کرد که اسلام نه‌تنها مخالف حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی نیست بلکه با رعایت عفاف و حجاب و موازین شرعی تقویت‌کننده حضور مؤثر و مفید زنان در جامعه است.
وی حجاب را عنصر مهم در تقویت حضور بانوان در اجتماع دانست و گفت: باید از وجود زنان در عرصه‌های مختلف اجتماع استفاده کرد.

انتهای پیام

captcha