رونمایی از تابلوی «سمت ملکوت» در گرامیداشت روز مادر
کد خبر: 3793192
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

رونمایی از تابلوی «سمت ملکوت» در گرامیداشت روز مادر

گروه هنرــ همزمان با میلاد دُخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از تازه‌ترین تابلو نگارگری مهدی فرخی با عنوان «سمت ملکوت» رونمایی می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مهدی فرخی هنرمند نگارگری است که تاکنون آثار بسیاری با موضوعات دینی، مذهبی، دفاع مقدس و مدافعان حرم خلق کرده است. وی همزمان با میلاد ملکوتی حضرت فاطمه زهرا(س) بار دیگر با اثری زیبا و دلربا به مقام معظم مادر در قالب هنر نگارگری پرداخته است.

تابلو «سمت ملکوت» اثری نگارگری است که روی بوم کار شده است. این اثر در ابعاد 100 در 150 سانتی‌متر و با تکنیک اکریلیک، مفهومی از حضرت فاطمه زهرا(س) را به نمایش می‌گذارد.

آیین رونمایی از تازه‌ترین اثر مهدی فرخی هنرمند انقلابی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری فردا سه‌شنبه 7 اسفندماه، همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام و  منزلت مادر، ساعت 15 در نگاه‌خانه حوزه هنری برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این آیین و تماشای تابلو نگارگری«سمت ملکوت» تازه‌ترین اثر مهدی فرخی می‌توانند در تاریخ و ساعت مذکور به نشانی تهران، خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha