تمام زندگی مرحوم آیت‌الله مؤمن بندگی و اطاعت خدا بود
کد خبر: 3794803
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
امام جمعه کوهبنان:

تمام زندگی مرحوم آیت‌الله مؤمن بندگی و اطاعت خدا بود

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام عباس جعفری بیان کرد: تمام زندگی مرحوم آیت‌الله مؤمن، بندگی و اطاعت خدا بوده است؛ ایشان قبل از انقلاب، خدمات و مبارزات ارزشمندی داشت و در تمام سمت‌ها صادقانه خدمت کرد و دنبال ثروت‌اندوزی نبود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 11 اسفندماه در مراسم یادبود آیت‌الله محمد مؤمن، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان که در مسجد سید‌الشهدا(ع) این شهرستان برگزار شد؛ گفت: خداوند انسان را به فکر کردن و اندیشیدن دعوت کرده است تا گذشته و حال را مورد توجه قرار دهد و با مشاهده آثار گذشتگان، عاقبت کار آنان را دریابد.
وی با اشاره به عاقبت مجرمین، ظالمین و اهل تقوا، تأکید کرد: آخرت و پیروزی از آن انسان‌های با تقواست. خداوند در سوره لقمان، نکات ظریف و مهم اخلاقی را بیان می‌کند؛ در این سوره آمده است کسی که تمام توجهش به خدا بوده، همه عالم با اوست. لذا، برای رضایت حضرت حق به بندگان خدمت می‌کند در حالی که به ریسمان الهی چنگ زده است.
جعفری بیان کرد: زندگی‌نامه اولیای الهی سراسر خیر و برکات است، حتی گاهی مرگ آنان نیز باعث خیر است، چون پرونده آنان برای سالیان سال مفتوح است که علامه طباطبایی، علامه مجلسی و... از جمله این افراد هستند.
امام جمعه کوهبنان افزود: تمام زندگی مرحوم آیت‌الله مؤمن، بندگی و اطاعت خدا بوده است؛ ایشان قبل از انقلاب، خدمات و مبارزات ارزشمندی داشت و در تمام سمت‌ها صادقانه خدمت کرد و دنبال ثروت‌اندوزی نبود.
وی یادآور شد: باید شاکر بندگان مخلص و خدمتگزار باشیم که باعث پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی هستند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha