ارسال کمک از آذربایجان‌شرقی به مناطق سیل زده گلستان
کد خبر: 3799585
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

ارسال کمک از آذربایجان‌شرقی به مناطق سیل زده گلستان

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه عاشورا از ارسال کمک‌های مورد نیاز سیل زدگان گلستانی از آذربایجان شرقی به این استان خبر داد.

ارسال کمک از آذربایجان‌شرقی به مناطق سیل زده گلستانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز چهارم فرودین ماه از ارسال کمک‌های مورد نیاز سیل زدگان گلستانی از آذربایجان شرقی به این استان خبر داد وگفت: دیروز ۲ كاميون اقلام غذايي به استان گلستان اعزام شد و امروز هم ۵ كاميون اقلام غذايي و پتو به مناطق سيل زده ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای دپوی کمک‌ها در گرگان صورت گرفته است و با توجه به اينكه راه‌هاي زميني در مناطق سیل زده از بين رفته است اقلام ارسالی از طريق بالگرد به گلستان منتقل خواهد شد.
سردار خرم، افزود: همچنان كه رهبر معظم انقلاب اسلامي تاكيد کردند سپاه و بسيج تا استقرار آرامش كنار مردم سيل زده خواهد بود.
فرمانده سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: مردم عزیز آذربایجان‌شرقی می توانند اقلام خود را برای ارسال به مناطق سیل زده به نواحی مستقر در شهرستانها تحویل دهند.
محمدباقر هنر بر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی هم گفت: اقلام مورد نیاز سیل زدگان توسط هلال احمر استان به استان های شمالی ارسال شد.
وی افزود: هم اکنون کمک های نقدی از طریق شماره حساب های 99999 و اپلیکیشن *780*112# هلال احمر جمع آوری می شود و مردم از واریز کمک های نقدی به سایر حساب های اعلام شده در فضای مجازی خودداری کنند.
انتهای پیام

captcha