پاسدار تراز دهه چهارم انقلاب، علمدار مبارزه با کفر است
کد خبر: 3802337
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

پاسدار تراز دهه چهارم انقلاب، علمدار مبارزه با کفر است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی به مناسبت روز پاسدار، سوم شعبان را روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام عنوان و بیان کرد: پاسدار تراز دهه چهارم انقلاب، علمدار مبارزه با کفر و استکبار جهانی است.

پاسدار تراز دهه چهارم انقلاب؛ علمدار مبارزه با کفر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا امروز با صدور پیامی به مناسبت روز پاسدار، سوم شعبان­ المعظم را روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام عنوان و بیان کرد: پاسدار تراز دهه چهارم انقلاب، علمدار مبارزه با کفر و استکبار جهانی است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم­ الله الرحمن الرحیم
«روز مبارک سوم شعبان­ المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است، به عموم هم ­میهنان و به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می­‌کنم و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم. روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوت بنی­ امیه نجات داد… اگر فداکاری پاسداران عظیم ­الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار او نبود اسلام در خفقان رژیم بنی­ امیه و رژیم ظالمانه آن وارونه می­ شد و زحمات نبی اکرم (ص) و اصحاب فداکارش به هدر می­رفت». امام خمینی (ره)

پاسدار تراز دهه چهارم انقلاب، علمدار مبارزه با کفر و استکبار جهانی است که نه تنها ایران، که در نجات مستضعفان جهان از غرب تا شرق، هیچ ترس و واهمه و خستگی را به خود راه نمیدهد. یقین حضور مدافعان حریم اهل بیت در سرزمین عراق و شامات سوریه شاهد متقن این مدعاست که چگونه برای آزادی بشر، خون خود را نثار راه حق میکنند.

«إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ»

اینها نه ترسی به خود راه می‌دهند و نه از سرزنش بیگانگان و رسانه هایش واهمه دارند. اینکه امروز دولت آمریکا سپاه پاسداران را در ردیف گروه‌های تروریستی قرار دهد، مایه مباهات است که دشمن بشریت از پیشتازی این سبز پوشان مکتب خمینی دچار رعب و وحشت است.

مدافعان اسلامِ ناب نه در جغرافیای سرزمینی، که بر اساس تکلیف قرآنی در تمام جغرافیای انسانی اقصی نقاط عالم گام برمیدارند تا در تحقق وعده محتوم خداوند گام بردارند که همانا «ان الارض یرثها عبادی الصالحون».

انتهای پیام

captcha