حضور روحانیان در کنار مردم در سختی‌ها زمینه تقویت اعتماد عمومی را فراهم کرده است
کد خبر: 3803367
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

حضور روحانیان در کنار مردم در سختی‌ها زمینه تقویت اعتماد عمومی را فراهم کرده است

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با یادآوری اقدامات روحانیان در سیل اخیر، گفت: حضور روحانیان در حوادثی همچون سیل اخیر در کنار مردم زمینه تقویت روزافزون این اعتماد را فراهم کرده‌ است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی در دیدار با جمعی از روحانیان گروه‌های جهادی از اقدامات و کمک‌رسانی آن‌ها در جریان سیل اخیر قدردانی کرد و افزود: روحانیون از دیرباز تا امروز همواره سرمایه ارزشمند معنوی و اجتماعی و مورد اعتماد آحاد مردم جامعه قرار دارند.
وی با تأکید بر اینکه اعتماد عمومی بزرگترین دارایی است، تأكید كرد: حضور روحانیان در حوادثی همچون سیل اخیر در کنار مردم زمینه تقویت روز افزون این اعتماد را فراهم کرده‌ است.
نماینده عالی دولت در استان فارس یادآور شد: حضور روحانیان در همه عرصه‌ها از جمله مقابله با آسیب‌های اجتماعی بی تردید اثرگذار خواهد بود.
رحیمی با بیان اینکه نوع دوستی و خیرخواهی مردم به ویژه در شهر شیراز برای جهانیان به نمایش گذاشته شد، بر لزوم پیگیری برای ثبت این روز به عنوان روز نوع دوستی و مهربانی برگرفته از رفتار شهروندان شیرازی تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه وحدت و همدلی زمینه ساز بهسازی و امداد و نجات و کمک‌رسانی بی نظیر در شیراز شد، گفت: این وحدت و همدلی باید در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و ... استمرار یافته و راهگشا باشد.
استاندار فارس از جان باختن تعدادی از هموطنان در سیل اخیر ابراز تاسف کرد و گفت: به رغم اندوه و درد جانکاه این حادثه، بارش‌های اخیر زمینه حل بسیاری از مشکلات ناشی از خشکسالی در استان را پدید آورده است.
انتهای پیام

captcha