بصیرت جوانان توطئه ناامیدسازی دشمن را ناکام می‌گذارد
کد خبر: 3804446
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

بصیرت جوانان توطئه ناامیدسازی دشمن را ناکام می‌گذارد

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: جوانان با نیروی خودباوری و بصیرت، میدان عمل و خدمت به جامعه را به‌دست بگیرند تا توطئه ناامیدسازی دشمن ناکام بماند.

بصیرت جوانان توطئه ناامیدسازی دشمن را ناکام می‌گذارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز گذشته، 27 فروردین‌ماه در جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در جمع دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد تبریز با بیان اینکه اسلام برای جوانان ارزش بسیاری قائل است، گفت: باید از جوانان حمایت کنیم و در کنار توصیه‌ها و راهنمایی‌ها بر آنان سخت نگیریم؛ چرا که برخی سخت‌گیری‌های ما در ناحیه جوانان ممکن است جوان را از میدان خدمت به جامعه دور کند.
وی با اشاره به اینکه امروز جوانان ما در عرصه‌های گوناگون همچون هشت سال دفاع مقدس اثر گذارند، افزود: جوانان مومن و انقلابی با مدیریت عرصه‌هایی نظیر دانش هسته‌ای ، ورزش، المپیادهای علمی و تولید افتخار آفرین هستند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با تاکید بر اینکه جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند خطاب به دانشجویان گفت: جوانان پر افتخار آذربایجانی اکنون در پارک علم و فناوری مشغول کار بر روی ابداعات، اختراعات و نوآوری‌ها به فکر خدمت به جامعه خودشان هستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این فعالیت‌ها باید توام با درستکاری، اخلاص، حرکت در راه خدا و اخلاق اسلامی باشد، افزود: یکی دیگر از نکاتی که باید مورد توجه جوانان باشد دغدغه‌مندی و مسئولیت‌پذیری است. جوانان باید وظیفه‌شناس، بصیر، دارای معرفت شناخت و عقلانیت در امورشان باشند و نظم و انضباط‌، خودباوری و اعتماد به نفس را از اکنون در خود نهادینه سازند.
وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند جوانان را نسبت به آینده کشور ناامید کند، باید نسبت به آینده امیدوار بوده و با خط شکنی، استقامت و پیش روی در علم در مسیر اسلام گام بردارید.
امام جمعه تبریز با دعوت از جوانان به ساده‌زیستی و دوری از رفاه‌طلبی گفت: رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب چشم امیدشان به جوانان است از این رو در امور اجرایی کشور باید میدان عمل را به این عزیزان واگذاریم و در اتاق‌های فکر از صاحبان فکر و اندیشه و پیشکسوتان بهره بگیریم؛ چرا که جوانان ریسک پذیر، شجاع و عملگرا هستند.

انتهای پیام

captcha