بهره‌گیری از متون دینی از الزامات رونق تولید است
کد خبر: 3804541
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

بهره‌گیری از متون دینی از الزامات رونق تولید است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه اهر‌ اظهار کرد: رونق تولید الزاماتی دارد، بهره‌گیری از متون دینی، توکل به خدا و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است و در بحث تولید، جای خالی توکل به خدا، اخلاص و تلاش مشهود است.

بهره‌گیری از متون دینی از الزامات رونق تولید است

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر در گفت‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: رونق تولید الزاماتی دارد، بهره‌گیری از متون دینی، توکل به خدا و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است و در بحث تولید، جای خالی توکل به خدا، اخلاص و تلاش مشهود است.
وی ضمن بازگو کردن بلای جان اقتصاد کشور بیان کرد: نقدینگی افسار گسیخته، بلای جان اقتصاد کشور شده است. اسکناس‌های سرگردانی که از طلا به دلار می‌رود، از سکه به مسکن می‌رود و روز به روز با کاهش ارزش پول ملی، تاثیرات مخرب خود را بر بازار‌های مختلف اعمال می‌کند. مادامی که نقدینگی فراوان و سرگردان موجود، باعث رونق دلالی شود، قطعاً شوقی برای حضور در بخش تولید و در نتیجه، رونق تولید برای سرمایه‌گذار، وجود نخواهد گذاشت. آثار زیان‌بار نقدینگی در یک سال و نیم اخیر، به‌ویژه پس از چاپ پول بدون پشتوانه برای تسویه بدهی مؤسسات مالی و اعتباری ورشکسته، منجر به مشکلات فراوانی شد و کشور را دچار قیمت‌های لحظه‌ای در بازار‌های گوناگون کرد. مدیریت نقدینگی و گسیل آن به سمت تولید، قطعاً منجر به رونق تولید خواهد شد.
امام جمعه اهر با اشاره به نسخه شفابخش اقتصاد کشور افزود: نسخه شفابخش اقتصاد کشور همان اقتصاد مقاومتی است که تولید و رونق تولید از بخش‌های مهم آن تلقی می‌شوند.
حجت‌الاسلام حاجی‌زاده‌ تاکید کرد: باید در جامعه باور ایجاد کنیم که ما می‌توانیم و موانع روبه‌روی رونق تولید توان مقاومت در برابر باورهای ایجاد شده و جوانان ایرانی را ندارند.

انتهای پیام

captcha