وقف یک دستگاه آمبولانس در اهر
کد خبر: 3804678
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

وقف یک دستگاه آمبولانس در اهر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر از وقف یک دستگاه آمبولانس حمل اموات به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

وقف یک دستگاه آمبولانس در اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر، امروز، 28 فروردین‌‌ماه از وقف یک دستگاه آمبولانس حمل اموات به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این دستگاه آمبولانس اهدائی به آرامستان آیت الله برقی اهر نخستین وقف طی سال جاری به شمار می رود که توسط خانواده بالاگر، در احسان والده مرحومشان وقف شده است.

‌خلیلی‌ وقف را از برترين و پر دوام ترين مصالح انساني و نيكوكاري به مردم و كمك به مصالح جامعه و تنظيم امور فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر با بیان اینکه وقف هدیه‌ای ماندگار و چشمه‌ای همیشه جوشان است، گفت: اعمال صالح هر انسانی می تواند مختص به مکان و زمان خاصی قرار بگیرد و یا نگیرد، یعنی برخی از اعمال انسان باقیات الصالحاتی بوده که بعد از مرگ آن فرد هم برای او از این دنیا توشه آخرتی ارسال می کند، یکی از این اعمال، صدقه جاریه یا همان وقف است.

انتهای پیام

captcha