رونق «تولید ملی» به دستان توانگر کارگران محقق می‌شود
کد خبر: 3806499
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

رونق «تولید ملی» به دستان توانگر کارگران محقق می‌شود

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: رونق تولید ملی به دستان توانگر کارگران محقق می‌شود و این مهم دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارد.

رونق تولید ملی به دستان توانگر کارگران محقق می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری و جمعی از کارگران واحدهای صنعتی و خدماتی استان با بیان اینکه روز کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل از تلاش‌ها و خدمات کارگران در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف است، گفت: تنها با گرامیداشت این روز مشکل صنفی و معیشتی قشر زحمتکش کارگر که تولید کارخانجات را رونق می بخشند، حل نمی‌شود.
وی با تاکید بر قدردانی از خدمات کارگران افزود: قدردانی از این خدمات ارزشمند و اثرگذار کارگران نباید به حرف‌ها و تکراری متمرکز باشد، بلکه باید با رعایت مقررات از این قشر پشتیبانی کنیم.
وی رونق تولید ملی را از ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر رونق تولید مد نظر مقام معظم رهبری محقق شود، سردمداران آمریکایی و صهیونیستی در پیگیری و نتیجه گیری از تحریم های نفتی و اقتصادی ناکام خواهند ماند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رونق تولید با دستان توانگر کارگر ایرانی محقق می‌شود، ادامه داد: با عملیاتی شدن راهبردهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد که در قالب شعارهای سال ابلاغ می‌شود عزت ملی و نفوذ ناپذیری ملت ما را در برابر بیگانگان به بالاترین سطح خود می‌رساند.
وی تاکید کرد: هرچه قدر رونق تولید داشته باشیم و از کالای ایرانی حمایت کنیم می‌توانیم در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری داشته باشیم.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، دشمنی، استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران را دشمنی با ملت ایران دانست و گفت: این نظام با پشتیبانی مردم پابرجاست و ملت همیشه در صحنه، با حمایت از این نظام در برهه‌های مختلف از سد مشکلات عبور کرده اند.
وی در ادامه با تاکید بر توجه به اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانجات کشور گفت: عدم توجه به اهلیت افراد امکان سوء استفاده به برخی سود جویان را فراهم می‌کند که تعطیلی مجموعه و تغییر کاربری آنها را به دنبال دارد که نتیجه آن زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران است.
امام جمعه تبریز، توجه دست اندرکاران قوای سه گانه با این موضوع را ضروری خواند و گفت: باید با برخورد قاطع دستگاه‌های مختلف رونق را به واحدهای تولیدی برگردانیم و فرهنگ کار، تلاش مضاعف، روحیه فداکاری و ایثار را در کارخانجات رونق دهیم.
انتهای پیام

captcha