فراخوان جشنواره انتخاب رساله‌ها، مقالات و پژوهش‌های برتر قرآنی
کد خبر: 3808178
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

فراخوان جشنواره انتخاب رساله‌ها، مقالات و پژوهش‌های برتر قرآنی

گروه حوزه های علمیه - در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، جشنواره انتخاب رساله‌ها، مقالات و پژوهش‌های برتر قرآنی با تاکید بر رویکرد کاربردی سازی مطالعات قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان و محققان نسبت به نقش‌آفرینی در حوزه کاربردی سازی مطالعات قرآنی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت‌ ماه رساله‌های دکتری دفاع شده خود در دو سال گذشته (۹۶-۹۷) و نیز پژوهش‌ها و مقالات علمی پژوهشی، علمی، ترویجی منتشر شده خود در سال ۹۷ را با محوریت کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی به صورت نسخه الکترونیک و در قالب فایل pdfبه آدرس تهران خیابان ولی‌عصر(عج) نرسیده به چهار راه ولی‌عصر(عج) کوچه شهید هاشمی‌فر، پلاک ۱۵، ارسال کنند.
آیین برگزاری آثار منتخب و اهدای جوایز با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه همزمان با ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم واقع در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
دانش پژوهان مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی(ره) وابسته به جامعه المصطفی جهت ارسال آثار خود می توانند به معاونت پژوهش، اداره خدمات پژوهشی، خانم روچونی مراجعه نمایید.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ذیل مراجعه کنند؛
http://hoda.miu.ac.ir/uploads/farakhan_bakhe_dovom.jpg

انتهای پیام /

captcha