نشانه گرفتن اعتقادات دینی از سوی دشمن/ جوانان را با نظرات مختلف آشنا کنیم
کد خبر: 3809112
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

نشانه گرفتن اعتقادات دینی از سوی دشمن/ جوانان را با نظرات مختلف آشنا کنیم

گروه اجتماعی ــ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: امروز دشمن اعتقادات و باورهای دینی ـ معنوی ما را نشانه گرفته و اگر با جوانان با زبان خودشان، مسائل دینی را تبیین و رفع شبهه نکنیم به‌طور قطع در آینده با مشکل مواجه می‌شویم.

دشمن اعتقادات و باورهای دینی جوانان را نشانه گرفته است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 15 اردیبهشت‌ماه در نشست تخصصی دانشگاهیان درباره اندیشه‌های شهید مطهری در دانشگاه آزاد اسلامی اهر، اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به اندیشه‌ها و نظرات جامع و کارشناسانه شهید مطهری نیاز داریم.

وی بر ضرورت تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری در جامعه به‌ویژه نسل جوان تأکید و بیان کرد: آثار و تألیفات شهید مطهری از لحاظ تنوع‌بخشی در تألیفات خود برای همه اقشار سنی جامعه مخاطب داشته و دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: در اکثر آثار شهید مطهری به ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی در مقابل تحجر و تفکرات التقاطی توجه ویژه شده و امروز همه ما به‌ویژه فعالان فرهنگی معنوی در مراکز دانشگاه مسئولیتی بس سنگین داریم تا با بهره‌مندی از تألیفات و اندیشه‌های شهید مطهری، قشر جوان امروزی را با فرهنگ غنی اسلامی آشنا کنیم و با پاسخ کارشناسانه به شبهه‌های ایجاد شده در بحث دین، جوانان را در انتخاب معیارهای اسلامی و تحلیل درست و منطقی در حوزه دینی یاری کنیم.

‌ابراهیم‌زاده گفت: امروز دشمن اعتقادات و باورهای دینی و معنوی ما را نشانه گرفته و اگر با جوانان با زبان خودشان، مسائل دینی را تبیین و رفع شبهه نکنیم به‌طور قطع در آینده با مشکل مواجه خواهیم بود.

وی بیان کرد: انتظار داریم در دانشگاه‌ها با برنامه‌های فرهنگی و برگزاری نشست‌های تخصصی، جوانان را ییش از پیش با نظرات مختلف آشنا کنیم و اگر ما در این باره کاری نکنیم دشمنان نظام و انقلاب و کسانی که در راستای ترویج اسلام آمریکایی و سکولاریسیم و ایجاد بحران فکری انحرافی در داخل و خارج از کشور تلاش می‌کنند، ما را با مشکل مواجه خواهند کرد.

‌ابراهیم‌زاده‌ تأکید کرد: شهید مطهری کسی بود که در اوج دوران طاغوت با خرافات و تفکر التقاطی از دین و انحرافات مبارزه کرد و با تألیفات متقن و مستند توانست فرهنگ غنی اسلامی را که برگرفته از قرآن و عترت است، در جامعه طنین‌انداز کند و هر چه‌قدر از عمر این تألیفات می‌گذرد، بیشتر خدمات ارزشمند آن نمایان می‌شود و تألیفات جامع و ارزشمند وی در سال‌های متمادی قابل استفاده است.

انتهای پیام

captcha