ماه رمضان؛ بهترین فرصت برای جذب جوانان به مساجد
کد خبر: 3809177
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

ماه رمضان؛ بهترین فرصت برای جذب جوانان به مساجد

گروه اجتماعی ــ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اهر، گفت: رمضان‌المبارک، ماه خدا بهترین فرصت و مهم‌ترین زمان است که باید زمینه حضور مردم به‌ویژه جوانان را در مساجد فراهم کنیم.

ماه رمضان؛ بهترین فرصت برای جذب جوانان به مساجد

مرتضی مقتدایی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اهر در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و هفته تکریم و تعظیم مساجد، با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی مراسم غبارروبی و عطر افشانی مسجد بلال این واحد دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی اهر بزرگترین مسجد شمال شرق آذربایجان‌شرقی و منطقه ارسباران است که در آخرین روز از ماه شعبان و به مناسبت فرا رسیدن ماه قرآن و بندگی با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان مورد غبارروبی و عطر افشانی قرار گرفت.
وی افزود: رمضان‌المبارک، ماه خدا بهترین فرصت و مهم‌ترین زمان است که باید زمینه حضور مردم به‌ویژه جوانان را در مساجد فراهم کنیم؛ لذا لازم است مساجد که بیوت الله شمرده می‌شوند مورد نظافت قرار گیرند تا پذیرای روزه‌داران ماه مبارک رمضان باشند.
مقتدائی با اشاره به سنت حسنه غبارروبی مساجد در سراسر کشور گفت: برای حضور همکاران، اساتید و دانشجویان روزه دار جهت عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان مسجد بلال دانشگاه، همزمان با سایر مراکز دانشگاهی در آخرین روز از شعبان المعظم با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان غبارروبی و عطر افشانی شد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اهر، برگزاری جلسات اخلاق، تفسیر سوره مبارکه حشر، بیان احکام، نماز جماعت، جزء خوانی قرآن کریم، مسابقات قرآنی برای کارکنان، اساتید و فرزندان ایشان، محفل انس با قرآن و ویژه برنامه‌های ولادت امام حسن(ع)، شهادت امام علی(ع) و ایام قدر را از جمله برنامه‌های این دانشگاه در طول ایام مبارک ماه رمضان اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha