حضور کتابخانه تخصصی امام سجاد(ع) در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3810833
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

حضور کتابخانه تخصصی امام سجاد(ع) در نمایشگاه قرآن

گروه حوزه‌های علمیه ــ کتابخانه تخصصی امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان شیعی برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور می‌یابد.

به گزارش ایکنا، مدیر کتابخانه تخصصی امام سجاد(ع)، امروز یکشنبه، 22 اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بحمدالله با توجه به ظرفیت موجود و تجهیز علمی این کتابخانه تخصصی، امسال برای نخستین بار با تمامی منابع و آثار علمی مرتبط که تاکنون گردآوری شده است در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت خواهد کرد.

محمد حقی خوانساری با اشاره به اینکه همه ساله استقبال خوبی از نمایشگاه قرآن به عمل می‌آید اضافه کرد: هدف از حضور در نمایشگاه قرآن کریم، در وهله اول نمایش اقدامات صورت گرفته به منظور آشنایی مخاطبان و قرآن‌پژوهان در بخش صحیفه سجادیه است که مطمئناً می‌تواند علاوه بر آشنایی بیشتر با اقدامات صورت گرفته زمینه ایجاد انگیزه را در میان عموم مخاطبان ایجاد کند.

این فعال عرصه کتاب و کتابداری افزود: کتابخانه تخصصی امام سجاد(ع) با همه منابع موجود اعم از کتب چاپی با بیش از 500 عنوان کتاب و بیش از 250 عنوان پایان نامه در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

حقی اظهار امیدواری کرد: امید است بتوانیم از این موقعیت در نمایشگاه کمال بهره را ببریم و گامی مهم، اساسی و عملی جهت هم افزایی و تعامل با تمامی کسانی که به انواع مختلف در بخش صحیفه سجادیه فعالیت دارند اعم از اشخاص حقیقی و مؤسسات و... صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha