فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی شد
کد خبر: 3811255
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی شد

گروه اجتماعی- در مراسمی با حضور سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار موسی صفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در مراسمی با حضور سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، «سرهنگ پاسدار موسی صفی» به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی شد.

سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، در این مراسم هدف اصلی انقلاب اسلامی را رهایی از یوغ استبداد و استکبار جهانی برشمرد و گفت: خوشبختانه بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تمام شعارها و مسیر انقلاب به قوت خود باقی مانده و خیانتی به شعارهای انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه از این انقلاب صورت نگرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در طول بیش از 4 دهه افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی در طول حیات پربرکت خود در بخش های مختلف به دستاوردهای مهمی رسیده است که جای تقدیر و شکرگذاری دارد.

سردار خرم، ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص حفظ آمادگی گفت: امتی که آمادگی نداشته باشد در جبهه‌های مختلف نبرد با دشمن شکست خواهد ‌خورد و مقام معظم رهبری بر حسب ضرورت مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان بر لزوم حفظ آمادگی تأکید می کنند.

حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر نیز، سپاه پاسداران را همراه و همسو با مردم برشمرد و گفت: سپاه همیشه و در همه سختی‌ها و مشکلات دوشادوش مردم و در کنار آنها بوده و خواهد بود.

وی افزود: هر موقع مردم با مشکلی مواجه شدند سپاه همانند فرشته نجات به یاری‌ آنها شتافته و این امر در سیل اخیر نیز مصداق دارد که سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای مسلح در خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.

امام جمعه اهر، با اشاره به اینکه بازدارندگی کشور بستگی به تلاش و هوشیاری سپاه، بسیج، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی دارد، گفت: وقتی مردم در برابر اقدام ترامپ از سپاه پاسداران حمایت کردند نتیجه اقدامات صادقانه این نیروی نظامی انقلابی برای خدمت به مردم است چون سپاه در مواقع نیاز همیشه در کنار مردم بوده است.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از خدمات و تلاش‌های ۴ ساله سرهنگ عبدالحسین ایمانی، فرمانده سابق سپاه ناحیه، سرهنگ موسی صفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی شد.

انتهای پیام

captcha