برگزاری ششمین همایش مجمع خیرین سلامت در تبریز
کد خبر: 3811264
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

برگزاری ششمین همایش مجمع خیرین سلامت در تبریز

گروه اجتماعی- رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی گفت: ششمین همایش مجمع خیرین سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و حضور مسئولان کشوری و استانی، ششم تیرماه سال جاری در سالن همایش‌های مجتمع رفاهی پتروشیمی شهر تبریز برگزار می‎شود.

برگزاری ششمین همایش مجمع خیرین سلامت در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام رسول مشهوری، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان، امروز 23 اردیبهشت‌ماه گفت: ششمین همایش مجمع خیرین سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و حضور مسئولان کشوری و استانی، ششم تیرماه سال‌جاری در سالن همایش‌های مجتمع رفاهی پتروشیمی شهر تبریز برگزار و از خیرین فعال در حوزه سلامت تقدیر می‎شود.
وی خیران به ویژه خیران حوزه سلامت را سرمایه‌های مادی و معنوی عنوان کرد و افزود: ششمین همایش دو سالانه مجمع خیرین سلامت با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و جلب مشارکت بیشتر خیران و نیک اندیشان با بخش بهداشت و درمان با حضور خیران آذری زبان از داخل و خارج از كشور برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مشهوری، ادامه داد: تعداد زیادی از خیران تاکنون شناسایی شده‌اند و برای جذب كمک‌‎ در حوزه سلامت برای حضور در این همایش دعوت می‌شوند، تجلیل از خیرانی که نظام سلامت در آذربایجان شرقی با کمک آن‎ها به امکانات مناسبی در بخش‌های مختلف از جمله بیمارستان‌ها، مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت مجهز شد، از اهداف برگزاری این همایش است.
وی اضافه کرد: این مجمع در سال 1389 و به دستور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تشکیل شد و فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف سلامت و بهداشت دارد و احداث بیمارستان و خانه‌های بهداشت برای افراد بی‌بضاعت و محروم یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط این مجمع است.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر مجمع خیرین سلامت تبریز، شش شعبه از این مجمع نیز در شهرستان‌های اسکو، اهر، شبستر، هریس، مرند و میانه دایر هستند.

انتهای پیام

captcha