دشمنان ایران اسلامی درحال نابودی هستند
کد خبر: 3812325
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

دشمنان ایران اسلامی درحال نابودی هستند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه قزوین گفت: تهدیدات امروز دشمن برای این است که بگویند ما هنوز زنده هستیم درصورتی‌که آن‌ها مرده‌اند و در حال نابودی هستند.

دشمنان ایران اسلامی درحال نابودی هستند

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار می‌شود، گفت: ماه رمضان فرصتی است بکوشیم خدای متعال از ما راضی شود، در ماه رمضان عده‌ای با شب‌زنده‌داری و عبادت و انس با قرآن و مناجات از بقیه جلو افتادند و پیشتاز شدند وعده‌ای هم کوتاهی کرده و فرصت ازدست‌داده‌اند.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند؛ قرآن نور و چراغ‌های فروزانی است که هر آیه آن می‌درخشد و شفایی برای دل‌های ماست که تاریکی و استرس و ناراحتی‌ها را برطرف می‌کند.
وی با اشاره به تهدیدات امریکا و القای جنگ از سوی مزدوران غرب گفت: حواسمان باشد هیچ‌گونه علامتی مبنی بر اینکه امریکا قصد جنگ با ما را داشته باشد وجود ندارد، آن روزی که امریکا ابرقدرت بود ما با دست‌خالی در مقابل شاه پهلوی ایستادیم اما امریکا جرئت حمله به خود نداد و امروز که آن‌ها به قدرت پوشالی تبدیل شده و در کشورهای کوچک هم شکست خورده‌اند، توانایی جنگ با ایران قدرتمند را ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: هرچقدر که رئیس‌جمهور امریکا دیوانه باشد اما این‌قدر می‌فهمد که توانایی رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و فقط درحال مانور دادن روی مسئله جنگ است و غرب‌زدگان وابسته به خود را می‌ترساند.
وی ادامه داد: امثال این وابستگان که از تهدیدات دشمن می‌ترسند همین حامیان برجام هستند. خدا دهان غرب‌زدگانی که کلمه مذاکره از آن نمی‌افتد را ببندد، زیرا صدمه و آسیب زیادی با همین بهانه به کشور ما وارد کردند.
امام جمعه قزوین گفت: این وعده الهی است که هرکس یاریگر خدای متعال باشد خداوند او را حمایت خواهد کرد و زمانی که خدای متعال ما را یاری کند هیچ‌کس هیچ غلطی نمی‌تواند کند؛ این یاری خدا نیز فقط مخصوص کسانی است که دشمنان از آن‌ها سخن محکم و درشتی ببینند، آن‌هایی که به دشمن لبخند می‌زنند و به ملت خود توهین می‌کنند لیاقت نصرت الهی را ندارند.
آیت‌الله عابدینی افزود: رهبر فرزانه انقلاب که برای ملت خود رحمت و عطوفت است و به دشمن خود می‌گوید اگر غلطی بکنید تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم شامل حال نصرت الهی می‌شود و ما یقین داریم که خداوند دست از حمایت دین خود برنمی‌دارد.
وی تصریح کرد: تهدیدات امروز دشمن برای این است که بگویند ما هنوز زنده هستیم درصورتی‌که آن‌ها مرده‌اند و در حال نابودی هستند.

انتهای‌ پيام

captcha