«صداهای ناب قرآنی» در فارس فراخوانده شدند
کد خبر: 3812534
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

«صداهای ناب قرآنی» در فارس فراخوانده شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس از برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی «صداهای ناب قرآنی» خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد جوكار، مسئول دارالقرآن بسیج فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی «صداهای ناب قرآنی» خبر داد و گفت: این جشنواره به‌همت دارالقرآن بسیج كشور در دو سطح استانی و كشوری برگزار می‌شود.
وی افزود: فراخوان ثبت‌نام در این جشنواره از ابتدای ماه مبارك رمضان و همزمان با آغاز به كار نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام شده و آخرین مهلت شركت در این جشنواره 29 مردادماه امسال همزمان با عید غدیر اعلام شده است.
جوكار اظهار كرد: در مرحله نخست استانی كارهای متسابقان توسط داوران كشوری دارالقرآن بسیج نظیر اساتیدی چون شاه‌میوه، پرهیزگار و غیره داوری خواهد شد و برگزیدگان هر استان انتخاب و معرفی می‌شوند.
مسئول دارالقرآن بسیج فارس ادامه داد: بعد از آن داوران میان برترین‌های استان‌ها دوباره مسابقه و مرحله كشوری را برگزار می‌كنند و در نهایت برگزیدگان مرحله كشوری به شورای عالی قرآن جهت پخش تلاوت آن‌ها در صدا و سیما معرفی می‌شوند.
وی به شرایط شركت در این جشنواره اشاره كرد و گفت: علاقه‌مندان باید تلاوت ترتیل آیات 92 تا 100 سوره مباركه آل‌عمران را از طریق موبایل (بدون تكرار و افكت) حداكثر در مدت زمان 4 دقیقه به نشانی @quran.salehin در نرم‌افزار سروش و یا به نشانی dar.alquran@mailfa.com ایمیل كنند.
جوكار با یادآوری اینكه این مسابقه ویژه سنین 14 سال به بالا برگزار می‌شود، گفت: به 40 نفری كه حائز رتبه ممتاز می‌شوند هدایایی نظیر كمك هزینه سفر به كربلای معلی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره و ضبط كامل استودیوی تلاوت ترتیل به همراه تكثیر انبوه و همچنین به نفرات رتبه عالی نیز جوایزی نظیر كمك هزینه سفر به مشهد مقدس، لوح تقدیر و حضور در توانمندسازی جهت ضبط ترتیل اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha