تفسیر قرآن با حضور استادان حوزه و دانشگاه در بقاع متبرکه تهران ارائه می‌شود
کد خبر: 3812619
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

تفسیر قرآن با حضور استادان حوزه و دانشگاه در بقاع متبرکه تهران ارائه می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برای نخستین‌بار از وجود استادان حوزه علمیه و دانشگاه در امامزادگان و بقاع متبرکه به‌ منظور سخنرانی و ارائه مباحث تفسیر قرآن استفاده می‌شود.

آموزش مباحث تفسیر قرآن با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در بقاع متبرکه تهرانسیدمهدی شرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: برای نخستین‌بار به مناسبت ماه رمضان از وجود استادان حوزه علمیه و دانشگاه در امامزادگان و بقاع متبرکه به‌ منظور سخنرانی و آموزش مباحث تفسیر قرآن استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: از جمله مواردی که در این جلسات آموزش داده می‌شود می‌توان به مباحث مرتبط با آموزه‌های قرآن در حوزه خانواده، بانوان، کودکان و اقشار مختلف مردم اشاره کرد که برحسب استقبال، علاقه‌مندان در برخی امامزادگان در شهرستان‌های دماوند، ری، اسلامشهر و غیره برگزار می‌شود.

شرفی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های جنبی در برخی بقاع متبرکه بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی، نمایشگاه‌های جنبی در قالب طرح ضیافت الهی و با حضور زائران و همچنین مجاوران در شب‌های ماه رمضان به‌ صورت گسترده در بقاع متبرکه برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسات تفسیر قرآن در پنج بقعه متبرکه امامزاده صالح(ع) تجریش، امامزاده حسن(ع) جنوب غرب تهران، امامزاده پنج‌تن لویزان شمال شرق تهران، امامزاده جعفر و حمیده خاتون(ع) شمال غرب تهران، امامزاده اسماعیل(ع) شهریار برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha