بزرگترین ثروت یک کشور فرهنگ معنوی آن است
کد خبر: 3812631
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

بزرگترین ثروت یک کشور فرهنگ معنوی آن است

گروه فرهنگی- استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بزرگترین ثروت یک کشور فرهنگ معنوی آن است، گفت: مهم‌ترین عامل موفقیت کشورهای پیشرفته، دانش و فرهنگ است که به مراتب از دارایی‌های مادی آنها ارزشمندتر است.

بزرگترین ثروت یک کشور فرهنگ معنوی آن است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز 28 اردیبهشت ماه در آئین بزرگداشت زنده‌یاد دکتر اسماعیل رفیعیان، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق یافتم تا مدتی از عمر خود را در خدمت و شاگردی بزرگانی چون دکتر رفیعیان سپری کنم.

وی با بیان اینکه جای دکتر رفیعیان به این زودی‌ها پر نخواهد شد، افزود: ما تعالی فرهنگی استان و شهرمان را مدیون بزرگانی چون ایشان هستیم و جامعه ما قدردان خدمات ایشان است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ویژگی‌های علمی و اخلاقی دکتر رفیعیان، گفت: مرور زندگی‌نامه دکتر رفیعیان نشان می‌دهد که ایشان چه انسان بزرگی بوده و چه خدمات بزرگی به تاریخ، فرهنگ و توسعه این کشور کرده است.

وی افزود: مبارزات سیاسی و فرهنگی ایشان در دوران انقلاب و خدمات فرهنگی و علمی و اهتمام به حل مسائل مردم یاد و خاطره ایشان را جاودانه کرده است و هیچ مجلسی نیست که از بزرگانی چون ایشان یاد نشود.

پورمحمدی همچنین با بیان اینکه عامل موفقیت کشورهای پیشرفته، دانش و فرهنگ آنهاست نه عواملی مانند تاریخ، جغرافیا، مواهب طبیعی و نژاد و زبان، افزود: فرهنگ معنوی هر کشور که به دست مفاخر آن ساخته و پرداخته می‌شود به مراتب از دارایی‌های مادی آن باارزش‌تر است.

انتهای پیام

captcha