درخشش دانش‌آموزان کوهبنانی در رقابت‌های قرآنی استان کرمان
کد خبر: 3812790
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

درخشش دانش‌آموزان کوهبنانی در رقابت‌های قرآنی استان کرمان

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان از درخشش دانش‌آموزان کوهبنانی در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کرمان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علی عسکری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان با اعلام این خبر افزود: دانش‌آموزان کوهبنانی در سی‌و‌هفتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز موفق به کسب رتبه‌های استانی و راهیابی به مسابقات کشوری شدند.
علی عسکری، اظهار داشت: تعداد پانزده دانش‌آموز کوهبنانی در این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی موفق به کسب رتبه برتر شده و تعداد چهار دانش‌آموز به مرحله کشوری راه یافتند.
عسکری ادامه داد: از دبیرستان الزهرا(س)؛ بدرالسادات رضوی، حائز رتبه اول استانی در رشته صحیفه سجادیه، رضوان یوسف‌زاده حائز رتبه دوم استانی در رشته صحیفه سجادیه، زهرا احمدی حائز رتبه دوم استانی در رشته احکام، فاطمه حاجی‌پور و زینب توکلی‌پور حائز رتبه دوم استانی در رشته نهج‌البلاغه، از دبیرستان شهید بهشتی؛ فاطمه امیری و مطهره قطبی حائز رتبه اول استانی در رشته نهج‌البلاغه و از دبیرستان رسالت؛ رضیه‌سادات روح‌الامینی حائز رتبه دوم استانی در رشته نهج‌البلاغه شدند.
عسکری خاطر‌نشان کرد: در بین پسران از دبیرستان شهید رجایی امیرمحمد قربانی و امیرحسن عرب حائز رتبه اول استانی در رشته نهج‌البلاغه، از دبیرستان شهید باهنر؛ محمد‌حسن توکلی و محمدعلی جعفری حائز رتبه اول استانی در رشته نهج‌البلاغه، علی محمدحسنی حائز رتبه سوم استانی در رشته صحیفه سجادیه و علی ابراهیمی حائز رتبه سوم استانی در رشته انشای نماز و از دبیرستان علی بن ابیطالب محمدحسین رحمانی حائز رتبه اول استانی در رشته نهج‌البلاغه شدند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان کسب این موفقیت را به همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان عزیز، خانواده ایشان و تمامی مربیان و کادر اجرایی مدارس شهرستان تبریک گفت و سربلندی ایشان را در مراحل بعدی از خداوند متعال خواستار شد.
نامجو‌کوهبنانی
انتهای پیام

captcha