حق قرآن را ادا کنیم/ تقویت محتوای قرآنی برای جوانان
کد خبر: 3812835
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

حق قرآن را ادا کنیم/ تقویت محتوای قرآنی برای جوانان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه باید حق قرآن را ادا کنیم، گفت: امروزه با محتواهای بسیاری در حوزه قرآن مواجه هستیم و این محتواها در بخش‌های مختلف تولیدی به مردم ارائه می‌شود لذا محتواها باید متناسب با جامعه ما باشد.

جوانان معارف قرآنی را در زندگی خود گسترش دهندعلی ناصری، فرماندار بیرجند با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: تمام کسانی که در حوزه معارف قرآنی کار می‌کنند تولیدات فرهنگی خود را برای مردم و جامعه هدف تبیین کنند.
وی گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در آشنایی با مفاهیم و تدبر در قرآن تأثیرگذار است و با توجه به آسیب‌های اجتماعی و نیازهای امروز جامعه قرآن و مفاهیم قرآنی در سبک زندگی می‌تواند تأثیر فراوانی در برطرف شدن مشکلات روحی و روانی داشته باشد.
فرماندار بیرجند افزود: مردم و به ویژه جوانان از این فضای معنوی و از نمایشگاه قرآن و عترت بهترین استفاده را کنند و معارف قرآنی در زندگی خود گسترش دهند.
ناصری با بیان اینکه جوانان و نوجوانان زمینه آشنایی با قرآن و مفاهیم را در خود تقویت کنند، تصریح کرد: امیدواریم قرآن در رفتارهای اجتماعی، جمعی و سازمانی تاثیرگذار باشد و به توسعه روحی و روانی که مدنظر همه است، برسیم.
وی با اشاره به اینکه باید حق قرآن را ادا کنیم، گفت: امروزه با محتواهای بسیاری در حوزه قرآن مواجه هستیم و این محتواها در بخش‌های مختلف تولیدی به مردم ارائه می‌شود لذا محتواها باید متناسب با جامعه ما باشد.
فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم اتفاقات خوبی در جامعه شاهد باشیم باید از تولید محتواهای مختلف استفاده کنیم و محتواهای قرآنی در جامعه جوانان و نوجوانان تقویت کنیم.
ناصری اظهار کرد: اینگونه نمایشگاه‌ها یک نوع نوآوری است و این نوآوری‌ها نیاز جوانان را می‌تواند برطرف کند و باید جوانان در برنامه‌ها بیشتر دیده شوند.
انتهای پیام

captcha