پیام‌های قرآنی انقلاب اسلامی؛ زمینه‌ساز شکل‌گیری زنجیره مقاومت جهانی
کد خبر: 3813047
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
سردار غلامی بیان کرد:

پیام‌های قرآنی انقلاب اسلامی؛ زمینه‌ساز شکل‌گیری زنجیره مقاومت جهانی

گروه سیاسی ــ معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با اشاره به نقش آموزه‌های قرآن در پیروزی ملت ایران در نبرد اراده‌ها با امریکا گفت: امروز در اثر آموزه‌های قرآنی انقلاب اسلامی یک زنجیره مقاومت در منطقه و جهان اسلام ایجاد شده و در آینده به خارج از جهان اسلام خواهد رفت و یک زنجیره مقاومت جهانی را علیه نظام سلطه شکل خواهد داد.

سردار نعمان غلامی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان و کارگزاران نظام مبنی بر اینکه «این که حالا بعضی هم مسئله‌ جنگ را در روزنامه و در فضای مجازی و مانند این‌ها مطرح می‌کنند حرف بی‌خودی است و جنگی بنا نیست انجام بگیرد، گفت: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به خاطر تبلور ارزش‌ها و آرمان‌های قرآنی در جامعه است که اوج و قله این تبلور در اراده ولی امر و ولایت است که با هدایت جامعه براساس ارزش‌های الهی و اعتمادی که به قدرت لایزال الهی دارد توانسته نظام اسلامی را تا به امروز در برابر هجمه‌های استکبار، به پیش ببرد.

وی ادامه داد: آنچه امروز در محور مقاومت هم مشاهده می‌شود نتیجه انتقال پیام‌ها و درس‌های قرآنی انقلاب اسلامی است که باعث تقویت اراده این جبهه شده، به نحوی که برای نمونه در حزب‌الله لبنان، جمعی از جوانان و ملت این سرزمین با تأسی به اموزه‌های قرآن و سیره اهل بیت(ع) توانستند مسیر حرکت منطقه و جهان اسلام را تغییر دادند.

سردار غلامی افزود: در واقع این موفقیت به خاطر اعتماد به قدرت الهی و باور به سنت‌‌های الهی بود که باعث شد حزب‌الله لبنان در برابر قدرت کاغذی صهیونیست‌ها بایستد و آن‌ها را با شکست‌های متعددی مواجه کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج اظهار کرد: این درس‌های قرآنی در ادامه به غزه، عراق، سوریه و یمن تسری یافت و منجر به تشکیل هسته‌ها و گروه‌های مقاومت وطنی شد و این نتیجه باور به مقاومت و پیروزی نهایی مستضعفین و مظلومان بر مستکبران است.

وی در پایان یادآور شد: به لطف خدا با رهبری ولی امر مسلمین این زنجیره مقاومت به خارج از مرزهای جهان اسلام خواهد رفت و یک شبکه و زنجیره مقاومت جهانی علیه استکبار جهانی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha