محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی «سیدمصطفی حسینی» در تبریز
کد خبر: 3813069
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی «سیدمصطفی حسینی» در تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با سیزدهم ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور «سیدمصطفی حسینی » قاری بین‌المللی کشورمان در تبریز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با 13 ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن با حضور «سیدمصطفی حسینی» قاری برجسته و بین‌المللی کشورمان با استقبال اقشار مختلف مردمی و مسئولان استانی در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) خیابان شهید قرباغی تبریز برگزار شد.

این محفل با حضور اقشار مختلف مردم، حسین عزیزعلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و تنی چند از قاریان برجسته استان آقایان باوردی، محمودی، محمدزاده، مهدوی همراه بود.

همچنین در این محفل قرآنی قبل از قرائت سیدمصطفی حسینی، قاری برجسته استانی «مهدی بنازاده» به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

در ادامه گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی بشری تبریز نیز در این محفل معنوی به اجرای برنامه خود پرداخت.

سید‌مصطفی حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان، آیاتی از سوره مبارکه آل عمران را با لحنی زیبا تلاوت کردند که باعث به وجد آمدن مردم شده به طوری که هنگام تلاوتش بسیاری از افراد از نوای دلنشین او آیات قرآنی را زمزمه می‌کردند و پیوسته او را تشویق می‌کردند.

محفل انس با قرآن باحضور قاری بین‌المللی سیدمصطفی حسینی در تبریزمحفل انس با قرآن باحضور قاری بین‌المللی سیدمصطفی حسینی در تبریزمحفل انس با قرآن باحضور قاری بین‌المللی سیدمصطفی حسینی در تبریزمحفل انس با قرآن باحضور قاری بین‌المللی سیدمصطفی حسینی در تبریزمحفل انس با قرآن باحضور قاری بین‌المللی سیدمصطفی حسینی در تبریزمحفل انس با قرآن باحضور قاری بین‌المللی سیدمصطفی حسینی در تبریزمحفل انس با قرآن باحضور قاری بین‌المللی سیدمصطفی حسینی در تبریزمحفل انس با قرآن باحضور قاری بین‌المللی سیدمصطفی حسینی در تبریز

انتهای پیام

captcha