تمدید زمان ثبت‌نام حفظ یکساله و رحله بیت‌الاحزان
کد خبر: 3813467
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

تمدید زمان ثبت‌نام حفظ یکساله و رحله بیت‌الاحزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ زمان ثبت‌نام در مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر قرآن و همچنین طرح ملی رحله بیت‌الاحزان تا 25 خردادماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ زمان ثبت‌نام در نوزدهمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم و همچنین پنجمین دوره طرح ملی حفظ قرآن تابستانه «رحله» تا 25 خردادماه تمدید شد.

به دلیل تداخل ایام ثبت‌نام با ماه مبارک رمضان و همچنین آزمون دانش‌آموزان و طلاب علوم دینی، پس از تصمیم نهایی شورای عالی مراکز شبانه‌روزی و همچنین ستاد طرح ملی رحله، این زمان تا دهه سوم خردادماه تمدید شد.

یادآور می‌شود، نوزدهمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم با شرایط عمومی گروه سنی 14 تا 22 سال، عدم تأهل، تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن و عدم اشتغال به تحصیل ویژه آقایان در هشت مرکز و ویژه بانوان تنها در مرکز حضرت زینب(س) استهبان ّرگزا می‌شود که زمان ثبت‌نام در آن از ابتدای اردیبهشت‌ما آغاز شد و تا 25 خردادماه تمدید شد.

همچنین پنجمین دوره طرح ملی حفظ قرآن «رحله» ویژه ایام تابستان در 43 مرکز و 15 استان برگزار می‌شود که ثبت‌نام بانوان تنها در بیت‌الاحزان فسا استان فارس انجام می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام

captcha