تجلیل از برگزیدگان قرآنی خانه کارگر در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3813683
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

تجلیل از برگزیدگان قرآنی خانه کارگر در نمایشگاه قرآن

گروه موسسات قرآنی ــ مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات دارالقرآن خانه کارگر، سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی کشور و فعالان قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این دوره از برگزاری نمایشگاه قرآن در این مراسم با یادآوری نکات در باب عظمت و اهمیت قرآن کریم گفت: باید از تمام فعالان و دلسوزان عرصه‌های قرآنی به خصوص کارگران زحمت‌کش که با وجود تنگناهای معیشتی، از فعالیت‌های قرآنی فرزندان خود غفلت نمی‌کنند، تشکر کنیم.

وی تأکید کرد: نوجوانان و جوانان قرآنی کشورمان امیدهای آینده کشور هستند و می‌توانیم از طریق ظرفیت های آن‌ها به آبادانی هرچه بیشتر مملکت بیندیشیم. تمام مشکلات کشور با اتحاد و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی با تبعیت از مسیر نورانی قرآن کریم قابل حل است.

فقهی‌زاده همچنین با تقدیر از زحمات تمام معلمان و مدرسان قرآن کریم افزود: از این قشر پر تلاش انتظار می‌رود بیش از پیش به تقویت خلاقیت و شکوفایی استعدادهای قرآنی توجه داشته باشند.

در ادامه این مراسم، فاطمه ذوالقدر نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به بیان سخنانی پرداختند و در خاتمه از برگزیدگان دومین رقابت قرآنی خانه کارگر تجلیل به عمل آمد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha