مساجد پایگاه مقابله با تهدیدات دشمنان علیه جوانان هستند
کد خبر: 3813711
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

مساجد پایگاه مقابله با تهدیدات دشمنان علیه جوانان هستند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: مساجد نقش تربیتی و آموزشی در عرصه‌های اعتقادی و سیاسی دارند و پایگاهی برای مقابله با تهدیدات دشمنان علیه جوانان مرز و بوم اسلامی‌مان هستند.

مساجد پایگاه مقابله تهدیدات دشمنان علیه جوانان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در دوره هم‌افزایی و هم‌اندیشی مساجد‌، طرح شهید بهنام محمدی با بیان اینکه این طرح می‌تواند وحدت، مودت و برادری باشد، گفت: این طرح باعث می‌شود در قالب فعالیت‌های دینی، بصیرت سیاسی، اعتقادی را افزایش دهیم.
وی با اشاره به نقش تربیتی مساجد در محلات افزود: مساجد باید تشکلی برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا، خانواده‌های موفق در محدوده مسجد و جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف باشد.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: مساجد با جذب حداکثری جوانان نمونه و نخبه علمی می‌تواند در کنار آموخته‌های علمی و دانشگاهی آن‌ها، اعتقادات دینی و مذهبی آن‌ها هم تقویت کنند.
امام جمعه تبریز، با تأکید بر تقویت محورهای وحدت و هم‌افزایی بین تشکل‌های فعال در مساجد، تصریح کرد: با اجتناب از سختگیری‌های بی‌مورد به جوانان شرایطی را فراهم کنیم که رویش‌های بیشتری را در مسیر انقلاب شاهد باشیم.
وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای فرهنگی دشمنان گفت: دشمنان ما به هیچ عنوان نمی‌توانند با جنگی نظامی علیه مردم ایران جسارتی داشته باشند.
امام جمعه تبریز گفت: در برهه‌ای از تاریخ که دشمن در قالب جنگ نرم، آرام و بی صدا در تلاش است جوانان را از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کند باید دست در دست هم کارهایی بکنیم که آن‌ها را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بگذارد و جوانانمان از خطر تهدید دشمنان نجات دهیم.

انتهای پیام

captcha