برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریز
کد خبر: 3813806
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان آذربایجان‌شرقی با حضور آیت‌الله واعظ موسوی عصر روز سه‌شنبه، 31 اردیبهشت‌ماه در تبریز برگزار شد.

برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجمع ماهانه اساتید و پیشکسوتان و قاریان برتر قرآن استان، عصر روز سه‌شنبه، 31 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تشکیل شد.

در ابتدای این مجمع آقایان قربانی، عباسی، وحیدی مهر، پورجمال به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه نساء پرداختند.

همچنین در ادامه حسین قربانی، از قاریان برجسته قرآن آیاتی از سوره مبارکه ذاریات را قرائت کردند و جلسه به‌صورت رسمی آغاز شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، رئیس دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ابتدای این جلسه گفت: جلسات مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآن استان در آخرین سه‌شنبه هر هفته از ساعت 18:30 الی 20:30 در اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسات در 20 دقیقه اول ترتیل‌خوانی قرآن انجام  و بعد به مباحث اخلاقی، شبهات قرآن و مسائل فنی تلاوت، و صوت در پرداخته می‌شود.

همچنین در این جلسه مباحثی از زندگانی حضرت امام حسن(ع) به‌ویژه صلح ایشان به‌مناسب سالروز ولادت کریم اهل بیت توسط حجت‌الاسلام حسینی پردخته شد.

در ادامه جلسه نیز آیت‌الله واعظ موسوی، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری به تفسیر آیاتی از قرآن کریم پرداخت و در خصوص عدل و احسان مطالبی را بیان کرد.

در پایان جلسه نیز ابتهال‌خوانی استاد مهدی محمدزاده درمدح اهل بیت حال و هوای خاصی به محفل بخشید.

برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریزبرگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریزبرگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریزبرگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریزبرگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریزبرگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریز

انتهای پیام

captcha