آزادسازی خرمشهر جایگاه نظام اسلامی را تقویت کرد
کد خبر: 3814137
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

آزادسازی خرمشهر جایگاه نظام اسلامی را تقویت کرد

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به ابعاد عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر جایگاه نظام اسلامی را تقویت کرد.

آزادسازی خرمشهر جایگاه نظام اسلامی را تقویت کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، گفت: تقوا، رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس بود. رزمندگان ما در این عملیات اخلاص خودشان را به نمایش گذاشتند و با فداکاری، خرمشهر قهرمان را آزاد کردند. حماسه آزادسازی خرمشهر جایگاه نظام اسلامی را تقویت کرد.

وی اظهار کرد: حضور و گردهمایی ما در اینجا به خاطر بستن عهد و پیمان مجدد با رهبرمان است. در این ماه مبارک دعا می‌کنیم جبهه مقاومت بر جبهه باطل پیروز شود.

سردار خرم جنگ اقتصادی و روانی را یکی از مشکلات کشور دانست و عنوان کرد: ما الان در جنگ اقتصادی و روانی دشمن هستیم. این همان موضوعی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲ سال پیش هم به آن اشاره کردند. ما با تفکر انقلابی می‌توانیم در این جنگ پیروز شویم.

فرمانده سپاه عاشورا، ادامه داد: البته نحوه جنگیدن ما باید تغییر پیدا کند تا خرمشهرهای اشغالی را آزاد کنیم، ‌ما در برابر تفکر خاورمیانه بزرگ و معامله‌ قرن مقاومت مقتدری تشکیل داده‌ایم.

انتهای پیام

captcha