مسئولان خود را در شرایط جنگ اقتصادی قرار دهند
کد خبر: 3814309
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

مسئولان خود را در شرایط جنگ اقتصادی قرار دهند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی به‌سر می‌بریم، گفت: بنابه‌فرموده مقام معظم رهبری در این شرایط باید آرایش جنگی و نظامی خود را در مباحث اقتصادی حفظ کنیم و مدیران و مسئولان باید خود را در شرایط جنگ را دیده و قرار دهند.

مسئولان، در شرایط جنگ اقتصادی قرار بگیرند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۳ خردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر، اظهار کرد: بزرگترین دستاورد شب‌های قدر از نظر شخصی این است که به گونه‌ای عمل کنیم که خداوند در این شب‌ها، گناهان ما را عفو کرده و از عذاب گناهان نجات دهد.
وی افزود: زمانی که شب‌های قدر تمام می‌شود، انسان باید به این باور برسد که خداوند گناهان او را بخشیده و در این شب‌ها باید به اعمال خود نگریسته، تجدیدنظر کرده و توبه و استغفار کنیم و درصدد اصلاح گناهان خود برآییم.
قریشی با تاکید بر مسئله جمع‌خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: هرجا که هزاران نفر جمع شده و قرآن می‌خوانند، یقینا رحمت خداوند نازل خواهد شد.
وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی به‌سر می‌بریم، یادآور شد: بنابه‌فرموده مقام معظم رهبری در این شرایط باید آرایش جنگی و نظامی خود را در مباحث اقتصادی حفظ کنیم و مدیران و مسئولان باید خود را در شرایط جنگ را دیده و قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جوانان، زمینه را برای فراهم کردن دولت جوان حزب‌الهی و متعهد فراهم کنند تا در آینده بر سرکار بیایند و روسا و مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها نباید زمینه را در دانشگاهها برای بی‌بندوباری فراهم کنند.
انتهای پیام

captcha