درس عملیات بیت‌المقدس ایستادگی در مقابل استکبار است
کد خبر: 3814371
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

درس عملیات بیت‌المقدس ایستادگی در مقابل استکبار است

گروه اجتماعی – نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام درس آزادی خرمشهر را مقاومت در برابر استکبار دانست.

درس عملیات بیت‌المقدس ایستادگی در مقابل استکبار استبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، امام جمعه ایلام امروز سوم خرداد ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر و سالروز شهادت امام علی‌(ع) اظهار کرد: امام علی (ع)شهید عدالت است و مسلمانان جاهل بی‌بصیرت قاتل او شدند بنابراین باید حواسمان باشد که  دربحث دین‌شناسی از یک منبع درست استفاده کنیم تا به گمراهی کشیده نشویم.
وی گفت:در شب قدر خداوند ما را دعوت کرده تا از رحمت بی‌انتهای اوبهره‌مند شویم، شبی که عبادت درآن موجب آمرزش همه‌ی گناهان می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام در ادامه با اشاره به‌ وجود نعمت رهبری گفت: با مواجهه‌ی هوشمندانه معظم‌له همه‌ نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده وتوان بازدارندگی ایران اسلامی بیشتر شده و انسجام ملی کشور حفظ شده است.
کریمی‌تبار به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دانشجویان، اشاره کرد و گفت: اگر جوانان بخواهند نقش‌آفرینی واقعی خود را داشته باشند باید به ابعاداعتقادی، گرایشی و رفتاری خود توجه داشته باشند چون دشمن زیرکانه جای دوست و دشمن را عوض می‌کند، بنابراین جوانان باید بر اساس تحلیل درست عمل کنند و ایثارگری ، صبوری و ساده‌زیستی را تمرین کنند.
وی با گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر گفت: درس بزرگ عملیات بیت‌المقدس مقاومت دربرابر استکبار جهانی است.
امام جمعه ایلام با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، خواستار کمک مردم نوع‌دوست به خانواده زندانیان شد.
انتهای پیام
captcha