تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های «سیلاب مهربانی»
کد خبر: 3814719
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های «سیلاب مهربانی»

گروه فرهنگی ــ مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های فیلم و عکس با عنوان «سیلاب مهربانی» ویژه جشن رمضان لرستان تا پانزدهم خردادماه جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های عکس و فیلم «سیل مهربانی»به گزارش ایکنا از لرستان، مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های فیلم و عکس «سیلاب مهربانی» ویژه «جشن رمضان» لرستان، تا پانزدهم خردادماه تمدید شده است.
این جشنواره‌ها در قالب «جشن رمضان» با همکاری اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، برگزار خواهند شد.

برای این جشنواره‌ها موضوعاتی مانند نمایش هنری و مستند ایثار و فداکاری در سیل اخیر استان، نمایش هنری و مستند روحیه جهادی در کمک‌رسانی، نمایش جوانان و اخلاص و از خودگذشتگی و هرگونه موضوع هنری و مستند مرتبط با سیل اخیر در نظر گرفته شده است.
شرکت در این جشنواره‌ها برای عموم مردم استان آزاد بوده و محدودیت سنی ندارد و هر فرد می‌تواند حداکثر سه اثر خود را از طریق را‌ه‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
ارائه تصویر کارت ملی شرکت‌کنندگان همراه آثار الزامی بوده و دبیرخانه حق انتشار آثار را برای خود محفوظ دانسته و مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از آثار دیگران برعهده ارسال‌کننده آثار است. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره‌ها می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پنجم خردادماه به دبیرخانه ارسال کنند.

برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پنج شیوه در نظرگرفته شده است.علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی گروه قرآن و عترت لرستان به نشانی qlr.farhang.gov.ir و مراجعه به قسمت ثبت‌نام جشنواره فیلم کوتاه، ارسال از طریق پیام‌رسان‌های سروش، واتس‌آپ و ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۹۱۸۰۴۲، ارسال از طریق پیام‌رسان اینستاگرام به نشانی lo_quran@، ارسال از طریق ایمیل به نشانی mobin9091@yahoo.com و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه جشن رمضان به نشانی میدان ۲۲ بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه سوم، دبیرخانه جشنواره فیلم عکس، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha