برگزاری محفل انس با قرآن در تبریز
کد خبر: 3815419
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

برگزاری محفل انس با قرآن در تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در بقعه امام‌زاده سیدابراهیم(ع) تبریز برگزار شد.

این محفل با حضور حجت‌الاسلام محمد واعظ‌موسوی از مدرسان حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، مرتضی صفری مدیرکل صداوسیمای مرکز استان، علی بدر شکوهی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان و تنی چند از قاریان برجسته استان همراه بود.

همچنین در این محفل قرآنی آقایان مجید باوردی، رسول آزمایش، محمدحسین نقی‌زاده، سینا منافی‌زاده به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

در ادامه گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی طارق تبریز در این محفل معنوی به اجرای برنامه خود پرداخت.

همچنین در این مراسم مهدی محمدزاده، قاری برجسته کشورمان به ابتهال خوانی پرداخت.

در پایان این محفل نیز از آقایان باوردی، آسایش، رضایی، گل محمدی و صادقی به‌‌عنوان خادمان قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز تجلیل شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریزبرگزاری محفل انس با قرآن در تبریز

انتهای پیام

captcha