شهید خرسند نتیجه مردم‌داری و اخلاص خود را گرفت
کد خبر: 3816927
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

شهید خرسند نتیجه مردم‌داری و اخلاص خود را گرفت

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری اینكه استمرار حیات اسلام با شهادت عجین شده است و خون شهدا اسلام را بیمه كرده است، گفت: شهید حجت‌الاسلام خرسند همواره در كنار مردم بود و نتیجه این مردم‌داری و اخلاص خود را كه همان شهادت است، گرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عصر دیروز، 12 خردادماه در مراسم ختم شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرسند در كازرون با ذكر این نكته كه شهید خرسند همواره در كنار مردم بود و نتیجه این مردم‌داری و اخلاص خود را كه همان شهادت است، گرفت، گفت: آن عالم ربانی در مقابل كنایه‌ها صبر كرد و خداوند هم به او پاداش داد.
وی، اخلاص، مردم‌داری، صبر، تلاش و تواضع را از ویژگی‌های شهید خرسند برشمرد و افزود: كازرون دومین امام جمعه شهیدش را تقدیم انقلاب اسلامی كرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در خصوص شهادت حجت‌الاسلام خرسند اشاره كرد و گفت:‌ معظم‌له در این پیام خصلت‌های آن عالم ربانی را برشمردند اول اینكه به شهادت ایشان شهادت دادند و همچنین به مظلومیت آن اشاره كردند و ایشان را یك امام جمعه فعال معرفی كردند كه یكی از چهره‌های موفق است و توفیقات هم همراهش بوده است.
غیب‌پرور در ادامه با تأكید بر اینكه عزت انقلاب اسلامی در طول 40 روز به روز افزایش داشته است، گفت: این انقلاب برگرفته از مكتب الهام‌بخش اسلام و تشیع است كه شهیدان نیز این راه را ادامه دادند.
وی با بیان اینكه استمرار حیات اسلام با شهادت عجین شده است، افزود: خط سرخ شهادت پیوسته در مكتب تشیع وجود دارد و ادامه خواهد داشت.
غیب‌پرور ضمن گرامیداشت یاد شهدای اسلام گفت: خون امام حسین(ع) دین و مكتب اسلام و شیعه را بیمه كرد و آنچه كه امروز از اسلام در دستان ماست مرهون خون سیدالشهداست كه البته این خط سرخ شهادت در میان تمام ائمه معصومین وجود داشته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر این تأكید كرد كه در زمان غیبت كبری، خط سرخ شهادت تضمین كننده تداوم اسلام بوده است و سپس ادامه داد: علمای اسلام همواره در خط مقدم این جبهه ایستاده‌اند و همواره از دین خدا حفاظت كرده‌اند.
وی، علمای شهیدی چون آیت‌الله دستغیب، بهشتی، مطهری و غیره را از جمله این علما برشمرد و گفت: این خط مبارك همچنان ادامه دارد تا به امروز كه در مراسم بزرگداشت شهید خرسند نشسته‌ایم.
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور بسیج با بیان اینكه در مقابل حضرت علی(ع) ابن ملجم و در مقابل شهدای انقلاب، گروهك‌های مختلف وجود دارند، گفت: كسی كه امام جمعه كازرون را به شهادت رساند، یك فرد نیست بلكه نماینده یك تفكر شیطانی در طول تاریخ است.
انتهای پیام

captcha