الگوبرداری از شخصیت‌های قرآنی در حسنات تأثیرگذار است
کد خبر: 3817125
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

الگوبرداری از شخصیت‌های قرآنی در حسنات تأثیرگذار است

گروه فعالیت‌های قرآنی - نماینده ولی‌فقیه در آربایجان‌شرقی، با اشاره به روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان اظهارکرد: در این روزها باید بیشتر با قرآن مأنوس شویم، الگوبرداری از شخصیت‌های قرآنی در حسنات تأثیرگذار است.

الگوبرداری از شخصیت‌های قرآنی در حسنات تأثیرگذار استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز دوشنبه 13 خردادماه در هشتمین محفل قرآنی در زندان تبریز با اشاره به روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان اظهارکرد: در این روزها باید بیشتر با قرآن مأنوس شویم، الگوبرداری از شخصیت‌های قرآنی در حسنات تأثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه زندانیان با انتخاب الگوهای الهی و شخصیت قرآنی از الگوهای فاسد و افکار ناپسندی که منجر به گرفتاری‌های فعلی شده است در مسیر سعادت و آزادگی حقیقی قرار گیرند، ابراز کرد: زندانیان می‌توانند با جبران مافات زندگی دینی و منش قرآنی را به عنوان ارمغان زندان به خانواده‌های خویش هدیه کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان اینکه برگزاری این چنین برنامه‌هایی در خصوص قرآن در زندان‌ها لازم و ضروری است، ادامه داد: این فرصت به نوعی توفیق الهی و نعمت برای خویش است و باید از این فرصت برای نزدیک شدن به معنویت استفاده کرد.

امام جمعه تبریز گفت: زندان باید به فرصت انس با کلام خدا و ارتباط با حضرت حق قرار گیرد و از نور و هدایت قرآن و شربت گوارای آن بهرمند شد.

وی با تاکید بر اینکه باید متولیان نهادهای قرآنی بیشتر به زندان بیایند و این آثار قرآن را مشاهده کنند، گفت: قرآن در این مکان با روح و جان علاقمندان عجین شده و همراه با حفظ آیات نور، معانی و مفاهیم بلند و انسان ساز قرآن مورد توجه آنان قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha