فرزندان انقلابی در مجموعه‌های قرآنی تربیت می‌شوند
کد خبر: 3817128
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

فرزندان انقلابی در مجموعه‌های قرآنی تربیت می‌شوند

گروه فعالیت های قرآنی - فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ترویج معارف اسلامی و قرآن، اظهار کرد: انشاء الله فرزندان انقلابی، متدین و حماسه‌ ساز در مجمعه های قرآنی تربیت شوند.

فرزندان انقلابی در مجموعه‌های قرآنی تربیت می‌شوندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا، شب گذشته در ادامه بازدید از مجموعه‌های مردمی و انقلابی به همراه معاونان سپاه عاشورا؛ از پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) و مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم امام صادق (ع) کوی ولیعصر (عج) تبریز بازدید کرده و در روند برنامه‌های این مرکز فرهنگی و قرآنی قرار گرفت.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ترویج معارف اسلامی و قرآن کریم افزود: انشاء الله فرزندان انقلابی، متدین و حماسه‌ ساز در این مجموعه تربیت خواهند شد.

سردار خرم اظهار امیدواری کرد که این مجموعه به یک الگو تبدیل شود چرا که این مجموعه به اندازه یک شهر فعالیت داشته و این باعث خرسندی است .

فرمانده سپاه عاشورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای اسلام گفت: اکنون روح شهیدان باکری، یاغچیان‌ها و تجلایی‌ها و سایر شهدای عزیز، حاضر و ناظر کارها و فعالیت‌های شماست چون کارهای شما دقیقاً در امتداد کار آنهاست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن ادامه داد: الحمدلله شما این قدم‌ها را برداشته‌اید که قدم‌های موفقی است.

سردار خرم ضمن بیان حدیثی از امام صادق (ع) که می فرمایند : "الحسن لکل احد حسن و منک احسن لمکانک منّا" «کار نیک از همه خوب است اما اگر از شما باشد بسیار خوب‌تر است چون به ما منتسب هستید افزود: مسجد امام صادق(ع) هم جزو الحسن ها است ولکل احدٍ حسن هم است و منک احسن هم است، چرا؟ چون لمکانک منّا چون به نام امام صادق(ع) است. هم مسجدش ، هم دارالقرآنش هم پایگاه ، همه شان منتسب به امام صادق(ع) است.

وی تصریح کرد: یک رمزی در فعالیت‌ها و حرکت‌های تربیتی، آموزشی و ترویج قرآن شما هست و آن هم حماسه است.

سردار خرم تصریح کرد: انشاء الله بتوانیم این مجموعه را الگوی قابل قبولی برای تمام پایگاه‌ها و مساجد استان آذربایجان‌شرقی معرفی کنیم و عزیزان بیایند و همانند این مرکز را در نقاط مختلف شهر و سایر شهرستان‌ها ایجاد کنند و این مرکز به عنوان معین بوده و مراکزی در نقاط مختلف شهر و استان داشته باشد.

فرمانده سپاه عاشورا ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان و زحمتکشان مجموعه فرهنگی و قرآنی دارالقرآن امام صادق(ع) خطاب به مسئولان بسیج حاضر در جلسه ابراز کرد:‌ قدر این مجموعه را بدانید چرا که این مجموعه به اندازه یک شهر نتیجه خدماتی دارد.

انتهای پیام

captcha