رونمایی از کتاب «مرغ سحر» در تبریز
کد خبر: 3817788
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

رونمایی از کتاب «مرغ سحر» در تبریز

گروه فرهنگی ــ رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی، گفت: کتاب صوتی «مرغ سحر» روایت زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم «صادق عدالت‌اکبری»، ۲۲ خردادماه در تبریز رونمایی می‌شود.

تولید کتاب صوتی «مرغ سحر» در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد تبریز، عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه ازاد اسلامی آذربایجان شرقی، شنبه، 18 خردادماه گفت: برای نخستین بار در استان، کتاب صوتی مرغ سحر شرح و روایت زندگی شهید مدافع حرم «صادق عدالت‌اکبری» از زبان دوستان و خانواده‌اش رونمایی می‌شود.

وی افزود: نویسنده کتاب مرغ سحر حامد شب‌خیز قراملكی بوده و تهیه‌کننده و کارگردان نسخه صوتی آن مهدی لطفی‌آزاد است.

جوانپور گفت: ‌این کتاب صوتی که شامل ۱۳۰ تراک است به همت بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی و با همکاری بیش از ۴۰ گوینده فاخر و با گویش و موسیقی‌های متفاوت در ماه مبارک رمضان ضبط و تدوین شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بیان کرد: آیین رونمایی كتاب صوتی مرغ سحر با حضور خانواده شهید صادق عدالت اكبری و سایر خانواده‌های شهدای مدافعان حرم آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه ۲۲ خرداد جاری، ساعت ۱۰ صبح در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: شهید صادق عدالت‌اكبری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و شانزدهمین شهید مدافع حرم از آذربایجان‌شرقی است که به‌صورت داوطلبانه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم كشور سوریه شده بود و پس از چند ماه حضور و نبرد با جریان تكفیری به دست گروهك تكفیری داعش هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) چهارم اردیبهشت سال ۹۵ در جنوب غرب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

captcha