مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی «دفاع، مقاومت و حماسه» تمدید شد
کد خبر: 3817798
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی «دفاع، مقاومت و حماسه» تمدید شد

گروه فرهنگی ــ دبیر دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان خردادماه ‌خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، غلامرضا میرزاده، دبیر دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه، امروز، 19 خردادماه از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان خردادماه جاری خبر داد و گفت: دوره اول این جشنواره به‌صورت استانی برگزار و با استقبال خوب هنرمندان موسیقی مواجه شد و در دوره دوم برگزاری این جشنواره بصورت بین‌المللی در نظر گرفته شد تا ضمن ایجاد امکان شرکت هنرمندان از سایر استان‌ها، زمینه برای حضور هنرمندان فعال در زمینه موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه سایر کشورها، خصوصاً کشورهای اسلامی نیز میسّر شود.

وی افزود: تاکنون بیش از 100 اثر از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال شده و باتوجه به استقبال خوب هنرمندان و تقاضای تعدادی از گروه‌ها برای آماده‌سازی فیلم بازبینی، مهلت ارسال آثار، تا پایان خردادماه تمدید شد.

میرزاده تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش گروه نوازی و آثار تولیدی برگزار می‌شود که پس از پایان مهلت ارسال آثار، اسامی گروه‌ها و آثار منتخب برای حضور در بخش مسابقه جشنواره، سوم تیرماه اعلام خواهد شد.

وی گفت: گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره در روزهای ١١ و ١٢ تیرماه با اجرای زنده و در حضور هیئت داوران و تماشاگران باهم به رقابت خواهند پرداخت.

میرزاده اضافه کرد: اختتامیه جشنواره ١٣ تیرماه با معرفی برگزیدگان هر بخش برگزار می‌شود و طبق فرخوان جشنواره از ٥ گروه در بخش گروه نوازی و از ٥ اثر در بخش آثار تولیدی تقدیر بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام

captcha