مراسم تجلیل از مرتلان جزء‌خوانی قرآن در دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد
کد خبر: 3818303
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

مراسم تجلیل از مرتلان جزء‌خوانی قرآن در دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم تجلیل از مرتلان جزء‌خوانی قرآن کریم دانشگاه آزاد تبریز با حضور رئیس دانشگاه ‌آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

مراسم تجلیل از مرتلین جزء خوانی قرآن در دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از مرتلان جزء‌خوانی قرآن و اساتید جلسات تفسیر و اخلاق قرآن امروز، 20 خردادماه با حضور عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و برخی از مسئولان این دانشگاه در ‌سالن اجتماعت شمس برگزار شد.

حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در این مراسم با بیان اینکه فضای جامعه و دانشگاه باید قرآنی باشد، گفت: با توجه هجمه سنگین دشمنان در این خصوص وظیفه سنگیین برعهده داریم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب آیین ترتیل‌خوانی را در طول سال تحصیلی در محیط دانشگاه برگزار کنیم تا دانشجویان و اساتید بتوانند از حضور قاریان و حافظان قرآن بهره ببرند.

در پایان این مراسم از قاریان و عوامل اجرایی برگزاری آیین ترتیل خوانی قرآن کریم در مسجد دانشگاه ازاد اسلامی که در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha