کمیته امداد و جهاددانشگاهی یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کد خبر: 3818356
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

کمیته امداد و جهاددانشگاهی یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

گروه اجتماعی- کمیته امداد و جهاددانشگاهی یزد با هدف استفاده از توانمندی‌های علمی، تخصصی و تجربی جهاددانشگاهی برای توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خانوار تحت حمایت و اقشار نیازمند تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کمیته امداد و جهاددانشگاهی یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردندبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از کمیته امداد، محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد سعی دارد از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به محرومان استفاده کند اظهار کرد: کمیته امداد و جهاد دانشگاهی استان یزد با هدف استفاده از توانمندی‌های علمی، تخصصی و تجربی جهاد دانشگاهی برای توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خانوار تحت حمایت و اقشار نیازمند تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وی افزود: همکاری و مشارکت در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اشتغال و کارآفرینی و بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف تحت حمایت از دیگر اهداف موردنظر در این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مباحث اشتغال و توانمندسازی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، حمایت‌های اجتماعی و توسعه مشارکت‌های مردمی ازجمله زمینه‌های همکاری متقابل است.

وی ادامه داد: کمیته امداد متعهد شد با اولویت‌بندی نیازهای خانواده‌های تحت حمایت، شناسایی مددجویان مستعد و نیازمند آموزش نسبت به معرفی آنان به جهاد دانشگاهی برای دریافت خدمات مربوطه اقدام کند.

علیزاده افزود: انتقال آخرین تجربیات در عرصه توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان و مشارکت برای بالا بردن کیفیت روش‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی لازم به مددجویان برای استفاده از خدمات آموزشی، فرهنگی، آزمایشگاهی و تعامل و همکاری در برگزاری دوره‌های مشاوره شغلی، آموزشی پژوهشی و اعلام نیاز در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، خاک و مصالح ساختمانی، سرشماری، نظرسنجی، درمانی و اطلاع‌رسانی به جهاد دانشگاهی از دیگر تعهدات کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی نیز متعهد شد خدمات تخصصی و بسیار متنوعی را که طی ۲۳ بند مشخص‌ شده است را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد ارائه کند.

یادآور می‌شود این تفاهم‌نامه همکاری در نه ماده و یک تبصره تهیه و به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام

captcha