انتشار فراخوان همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3819340
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

انتشار فراخوان همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» در چهارمحال و بختیاری

گروه سیاست و اقتصاد ــ فراخوان همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

اعلام همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی برمنظومه فکری مقام معظم رهبری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فراخوان همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در استان اعلام شد.
این همایش با اهداف «ایجاد نهضت نرم‌افزاری در راستای تحقق رسالت دینی، ملی و سازمانی»، «گفتمان‌سازی و نهادینه کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا»، «حرکت به سمت جامعه اسلامی مطلوب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس»، «گسترش فضای انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی»، «تقویت سطح معرفت و بینش نظام کارگزینی به خصوص در نیروی انتظامی» و «تبیین نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی» برگزار می‌شود.
فراخوان تدوین مقاله در همایش
این همایش ویژه همگان است و اساتید، صاحب‌نظران و پژوهشگران می‌توانند با رعایت فرمت نگارش مقاله، آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی خود را متناسب با محورهای همایش به دبیرخانه همایش ارسال کنند. مقاله باید شامل بخش‌های چکیده، مقدمه، هدف، روش، متن، نتیجه‌گیری و منابع باشد. ارجاع‌های مرتبط با منابع در داخل متن به شیوه «APA» نگاشته شود. ارسال فایل مقاله همراه با مشخصات کامل نویسنده(مشخصات فردی نویسنده، مدرک تحصیلی، نشانی الکترونیک و شماره تماس) باشد. حجم مقاله حداقل در ۱۵ و حداکثر ۲۰ صفحه با فونت ۱۴ و قلم Bnazanin و در محیط pdf و Word باشد.
برای باخبر شدن از نحوه اجرای این همایش در چهارمحال و بختیاری و عناوین فراخوان همایش گفت‌وگویی با سرهنگ دوم مهدی رزازی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری انجام داده‌ایم که می‌خوانیم.

زمان‌بندی همایش
سرهنگ دوم مهدی رزازی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری در رابطه با زمان‌بندی برگزاری همایش در استان بیان کرد: مقالات باید از طریق پست الکترونیک طبق زمان‌بندی ارسال شود و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات پایان مردادماه سال جاری، و زمان برگزاری همایش کشوری پایان زمستان سال 98 خواهد بود، همچنین در نیمه اول شهریورماه نیز نشست تخصصی در استان به‌منظور تقدیر از مقالات ارسال شده و ارائه آمار آثار منتخب و راه یافته به همایش برگزار خواهد شد.
سرهنگ دوم رزازی به عناوین فراخوان این همایش ملی اشاره کرد و گفت: عناوین این همایش در دو گروه «الف» و «ب» تقسیم بندی شده‌اند که جزئیات آن به شرح زیر است.

الف – مبانی نظری، رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری
جامعه اسلامی در مکتب ولایت فقیه حضرت امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری
مبانی نظری ( فلسفی، کلامی و فقهی) و اصول جامعه اسلامی
چشم‌انداز و الگوی جامعه اسلامی در منظومه فکری امام خامنه‌ای
راهبردهای نیل به جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری
ضرورت تحقق جامعه اسلامی در منظومه فکری امام خامنه‌ای
ظرفیت‌ها و چالش‌های تحقق جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری
الزامات تحقق جامعه اسلامی در منظومه فکری امام خامنه‌ای
مناسبات نظم و امنیت و جامعه اسلامی

ب – نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری
نقش و جایگاه سازمان‌ها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزشی و فرهیختگان در تحقق جامعه اسلامی
نقش ناجا در تحقق جامعه اسلامی از منظر مقام معظم رهبری
نقش ناجا در عرصه‌های امنیت اخلاقی- اجتماعی
نقش ناجا در آرامش و اقتدار جامعه اسلامی
نقش ناجا در عرصه فضای مجازی
نقش ناجا در عرصه قانون مداری و انضباط اجتماعی
توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ناجا در تحقق جامعه اسلامی
ناجا و همسوسازی نهادهای همیار در تحقق جامعه اسلامی
جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن
تبیین نحوه برخورد حکیمانه پلیس با مردم در جامعه اسلامی و ... از جمله عنوابین گروه «ب» است.
وی در پایان گفت: مقالات برتر علاوه بر جوایز نقدی در فصلنامه‌های علمی - پژوهشی به چاپ خواهد رسید.
وی در پایان گفت: صاحب‌نظارن می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه نیرو انتظامی استان به نشانی؛ شهرکرد، بلوار فارابی، خیابان 12 محرم شمالی، جنب پارک ملت ستاد شماره دو عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کد پستی؛ 8816743731 ارسال و یا از نشانی الکترونیکی naja.tablighat.shk@gmail.com استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن دبیرخانه 021825266 و 021825271 تماس بگیرند و یا به وبگاه eslami.police.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha