برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اهر
کد خبر: 3819421
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر گفت: مرحله شهرستانی چهل ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش شفاهی به صورت منطقه‌ای با حضور متسابقان شهرستان‌های اهر، کلیبر و ورزقان ‌برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در شبستر

حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌ و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش شفاهی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تجمیع شرکت‌کنندگان به صوررت منطقه‌ای متسابقان شهرستان‌های اهر، ورزقان و کلیبر هفته جاری در شهرستان اهر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در ۲ گروه آقایان و بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد‌ماه جاری در رشته‌های قرائت، ترتیل و تحقیق، اذان، دعاخوانی، حفظ کل، حفظ۲۰ جزء،حفظ ۱۰ جزء وحفظ ۵ جزء برگزار خواهد شد.
‌خلیلی‌ اضافه کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله استانی راه خواهند یافت و از نفرات برتر شهرستانی نیز تجلیل می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر‌ گفت: تلاوت قرآن فواید دنیوی و اخروی فراوانی داشته که تقویت ایمان، تخفیف گناهان، تسکین روح انسانی، عمر بابرکت، استجابت دعا و کمال و ترقی از جمله پاداشهای تلاوت این کتاب آسمانی است.

انتهای پیام

captcha