جلسه مشترک دارالقرآن نهاجا و آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد
کد خبر: 3819443
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
به منظور تبادل تجربیات؛

جلسه مشترک دارالقرآن نهاجا و آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جلسه مشترک مدیر اداره قرآن، عترت و نماز نهاجا با مدیر دارالقرآن الکریم نیروی هوایی ارتش به منظور تبادل تجربیات برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، مهدی حسینی، مدیر دارالقرآن الکریم نیروی هوایی ارتش با مجید حسینی‌فر، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان تهران با هدف گسترش همکاری‌های قرآنی در سطح مدارس، دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیر امور قرآن، عترت و نماز نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن تشریح سیاست‌های نهاجا در تعامل هرچه بیشتر با ارگان‌ها و سازمان‌های فعال در زمینه‌های قرآنی، گفت: قرآن در ترویج فرهنگ اسلامی و معنویت مردم نقش بسزایی دارد و از اهداف مهم نیروی هوایی ارتش، ایجاد فضایی مناسب به جهت نشر و گستر‌ش فرهنگ غنی قرآن بین آحاد کارکنان و خانواده‌های این نیرو به ویژه فرزندان آنان، همچنین ترویج سبک زندگی قرآنی است.
مسئول دارالقرآن نهاجا با بیان اینکه آموزش قرآن از سنین کودکی می‌تواند منشأ برکات دنیوی و اخروی برای نسل آینده باشد، خواستار همیاری و همکاری بیش از پیش اداره آموزش و پرورش جهت ارتقای کمی و کیفی هرچه بیشتر آموزش‌های قرآنی در مدارس کوی‌های سازمانی نیروی هوایی، مستقر در مناطق 9، 13 و 14 شهر تهران شد.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند انجام فعالیت‌های قرآنی در نیروی هوایی، به تشریح نحوه اجرای طرح «نسیم انس» پرداخت.
در ادامه این نشست، حسینی‌فر، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان تهران ضمن تقدیر از حضور مسئولان قرآنی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: باعث افتخار است در راستای وظیفه خطیری که آموزش و پرورش برای تربیت و پرورش فرزندان این کشور بر دوش دارد، بتوانیم ضمن تبادل و انتقال تجارب دو نهاد به آموزش تخصصی قرآن پرداخته و ما هم در این ثواب ارزشمند سهیم باشیم.
وی درباره همکاری و اجرایی شدن طرح «نسیم انس» تاکید کرد و گفت: این اداره با تمام توان در به ثمر نشستن این طرح در خدمت به آستان مقدس قرآن از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام

captcha