عیادت وزیر فرهنگ از پدرسالار سینمای ایران
کد خبر: 3819502
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

عیادت وزیر فرهنگ از پدرسالار سینمای ایران

گروه هنر ــ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل «محمدعلی کشاورز» به عیادت این بازیگر پیشکسوت کشوررفت.

عیادت وزیر فرهنگ از پدرسالار سینمای ایران

به گزارش ایکنا، سید عباس صالحی در ادامه سلسله دیدار و ملاقات خود با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، این بار به عیادت «محمد علی کشاورز» نقش آفرین سریال پدرسالار رفت و جویای احوال این هنرمند پیشکسوت شد.

وی در فضایی صمیمانه به گفت‌وگو با این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور پرداخت.

محمدعلی کشاورز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه از حال و هوای این روزهای خود، گفت.

وی از زندگی خود در اصفهان و عزیمت به تهران و رجوع به تئاتر ونحوه آغاز بازیگری دراین هنر نمایشی گفت و افزود: از علی حاتمی نجابت را آموخته است.

این هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر کشور همچنین از علی نصیریان و مهارتش در بازیگری یاد کرد و افزود: او برای تئاتر کشور زحمات فراوانی را متقبل شده که باید همواره قدردان آن باشیم.

کشاورز همچنین با گرامیداشت خاطر استاد زنده یاد «حمید سمندریان»، تأکید کرد: تئاتر ایران مدیون زحمات اوست.

از پنج تن سینمای ایران، تنها کشاورز و نصیریان در قید حیات هستند و عزت‌الله انتظامی، جمشید مشایخی و داوود رشیدی دارفانی را وداع گفته‌اند.

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر، سیدح سین سیدزاده، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و مهدی محمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی کشور و سید مهدی طباطبایی، مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha